AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hmmmmm...hij leeft nog misschien? Wat een driedubbele attention whore zou het dan zijn. zal ik dit topic dan tot we het zeker weten dicht gooien?
Of trekken jullie dat niet brahs?:D

Hahaha eeuwige respect en dat laatste zinnetje, maakt mijn hele dag weer goed:D
 
men zou een hoop ziekere dingen doen voor 1 miljoen dollar:)

Jij zou je kont nog verkopen voor 5 euro, maar daar gaat het niet over. Of het nou 1 miljoen is of niet, je dood faken is een stap te ver en 1 miljoen gaat weinig goedmaken als straks je vrienden en je familie je niet meer zien staan.
 
Jij zou je kont nog verkopen voor 5 euro, maar daar gaat het niet over. Of het nou 1 miljoen is of niet, je dood faken is een stap te ver en 1 miljoen gaat weinig goedmaken als straks je vrienden en je familie je niet meer zien staan.

wat is dat voor achterlijke redenering, je houdt van iemand, rouwt om zijn dood, en blijkt dat hij zn dood gefaked heeft.
ipv het als een grote opluchting te beschouwen, ga je hem uit je leven stoten en leef je dus nog zonder hem (zelfde als wanneer hij dood is)
 
wat is dat voor achterlijke redenering, je houdt van iemand, rouwt om zijn dood, en blijkt dat hij zn dood gefaked heeft.
ipv het als een grote opluchting te beschouwen, ga je hem uit je leven stoten en leef je dus nog zonder hem (zelfde als wanneer hij dood is)

Je begrijpt het concept dood geloof ik niet zoveel. Het is dan niet zo dat hij dood gewaand is omdat iemand een fout heeft gemaakt of omdat hij bijvoorbeeld vermist is, het gaat hier dan om iemand die zichzelf het laten dood verklaren. Dat zullen er weinig je in dank aannemen. Misschien dat het in jouw gedachte-wereld vrij normaal is om je dood te laten verklaren om daarna als een moderne Jezus terug te keren, in de normale wereld is het in ieder geval verre van normaal.
 
Je begrijpt het concept dood geloof ik niet zoveel. Het is dan niet zo dat hij dood gewaand is omdat iemand een fout heeft gemaakt of omdat hij bijvoorbeeld vermist is, het gaat hier dan om iemand die zichzelf het laten dood verklaren. Dat zullen er weinig je in dank aannemen. Misschien dat het in jouw gedachte-wereld vrij normaal is om je dood te laten verklaren om daarna als een moderne Jezus terug te keren, in de normale wereld is het in ieder geval verre van normaal.

in de "normale" wereld wordt er een veel te groot drama gemaakt van "dood zijn". Zo'n big deal is het helemaal niet, de dode persoon heeft er iig geen last van, dus waarom zou jij, als nabestaande, er last van hebben?
 
in de "normale" wereld wordt er een veel te groot drama gemaakt van "dood zijn". Zo'n big deal is het helemaal niet, de dode persoon heeft er iig geen last van, dus waarom zou jij, als nabestaande, er last van hebben?

Heb jij gevoelens of emoties?
 
in de "normale" wereld wordt er een veel te groot drama gemaakt van "dood zijn". Zo'n big deal is het helemaal niet, de dode persoon heeft er iig geen last van, dus waarom zou jij, als nabestaande, er last van hebben?

Obvious troll is obvious. Hoop niet dat je toevallig een reisje naar een eiland hebt geboekt. Winkelcentra of scholen zou ik ook maar vermijden.
 
Heb jij gevoelens of emoties?

ja

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 15:06 ----------

Obvious troll is obvious.

de ene keer dat ik niet aan het trollen ben beschuldig je me van trollen, terwijl je gewoon doodleuk antwoorde op mijn "gevolgen is een werkwoord" gedoe -_-'

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 15:06 ----------

Hoop niet dat je toevallig een reisje naar een eiland hebt geboekt. Winkelcentra of scholen zou ik ook maar vermijden.

hoe bedoel je?
 
Obvious troll is obvious. Hoop niet dat je toevallig een reisje naar een eiland hebt geboekt. Winkelcentra of scholen zou ik ook maar vermijden.

Hehehe.
 
Anus, soms vind ik je een mongol, maar nu vind ik je wel grappig :)
 
de ene keer dat ik niet aan het trollen ben beschuldig je me van trollen, terwijl je gewoon doodleuk antwoorde op mijn "gevolgen is een werkwoord" gedoe -_-

hoe bedoel je?

Dat je empathisch vermogen nogal laag lijkt te liggen, dat is geen goed teken. Mensen met een laag empathisch vermogen staan er bekend om dat ze op den duur geweld niet schuwen. Maar goed ik ga er toch maar vanuit dat je aan het trollen was al het aankomt op de impact van het doodgaan van een dierbare.
 
Dat je empathisch vermogen nogal laag lijkt te liggen, dat is geen goed teken. Mensen met een laag empathisch vermogen staan er bekend om dat ze op den duur geweld niet schuwen. Maar goed ik ga er toch maar vanuit dat je aan het trollen was al het aankomt op de impact van het doodgaan van een dierbare.
"Empathie is een ander woord voor inlevingsvermogen, de kunde of vaardigheid om je in te leven in de gevoelens van anderen. Het woord empathie is afgeleid van het Griekse woord ἐμπάθεια (empatheia), of invoelen."

met mijn empathisch vermogen is niets mis mee. Ik kan het volledig begrijpen als mensen huilen wanneer iemand op sterven ligt en pijn lijdt, ik kan het volledig begrijpen wanneer mensen flippen na het zien van een filmpje waarin iemand gemarteld wordt.
Maar wat ik niet kan begrijpen is waarom mensen huilen wanneer iemand dood is, een empathisch persoon die zich inleeft in de dode zou alleszins geen pijn voelen, want doden voelen geen pijn;)


dus om te zeggen dat mijn empathisch vermogen nogal laag ligt, is een beetje ongeoorloofd als je het mij vraagt:)


leg mij de "waarom" dan eens uit (srs)
 
Laatst bewerkt:
Wat voor een zielig persoon ben je als je je zo gaat bezighouden met het al dan niet dood zijn van een persoon die je niet eens in real life kent. Veel zielige personen hier :thumbup:
 
Wat voor een zielig persoon ben je als je je zo gaat bezighouden met het al dan niet dood zijn van een persoon die je niet eens in real life kent. Veel zielige personen hier :thumbup:

1. Wat voor zielig persoon ben je als je niet wil dat Jordybuild geband wordt.

2. Wat voor een zielig persoon ben je als je in een topic komt haten wat opgedragen is aan een overleden persoon die de levens van veel fitness fanaten heeft beïnvloed.

GTFO and take your fail with you
 
Dat je empathisch vermogen nogal laag lijkt te liggen, dat is geen goed teken. Mensen met een laag empathisch vermogen staan er bekend om dat ze op den duur geweld niet schuwen. Maar goed ik ga er toch maar vanuit dat je aan het trollen was al het aankomt op de impact van het doodgaan van een dierbare.

Kan je ff paar kaarten van mij weghalen?
 
haters gonna hate

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

10hm5o2.jpg
 
Back
Naar boven