XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gaat al 3 pagina's niet echt meer ergens over, zelfs niet ontopic. Zal ik al... Of nog even wachten met sluiten? U mad?
 
Sowieso wachten tot de 19e want dan komt het uit



of niet...
 
Gaat al 3 pagina's niet echt meer ergens over, zelfs niet ontopic. Zal ik al... Of nog even wachten met sluiten? U mad?

Ik geef je karma als je hem sluit.

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 21:19 ----------

Doe ook meteen groeten aan EricR erbij zetten.
 
Niet sluiten :(
Ik verlang naar Zyzz!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Oke, je twijfelt nog.. Ik geef je 1 week lang karma als je hem voor 22:00 sluit.

Heb me postcount zwaar hard omhoog geknald door niet topic whaha
 
Niet sluiten :(
Ik verlang naar Zyzz!


10712137-1.jpg
 
beter sluiten ze deze shit en verwijderen ze alle posts
 
Doe ook meteen groeten aan EricR erbij zetten.

Heb zo koffiepauze, zit in dezelfde shift als Eric. Loop zo even langs zijn kantoor en zal 'm wel even de groeten doen van je ok?
 
Elke keer als ik een foto van Zyzz zie krijg ik zin om te gaan rennen tot ik 8% bf heb.
 
Waarom sluiten? Kan toch geen kwaad? Dan blijven de extra verdiensten door middel van affiliate links ook mooi binnenstromen voor Big T.
 
Was het niet veel dan?

Heb je ook welleens dat je paar dagen erna msn ff toevoegd en dan cam aan, dan blijkt het zo zwaar lelijk wijf te zijn die je ff via de achterom uitgang even een pleziertje gaf.

Echt vaag wat een beetje drank met je kan doen heeh

En was er van overtuigd dat het een geil wijf was
 
Wacht iig tot de 19e. Then it's the return of the God... U mad?
 
Waarom sluiten? Kan toch geen kwaad? Dan blijven de extra verdiensten door middel van affiliate links ook mooi binnenstromen voor Big T.

Ja daarom twijfel ik nog...wij als mods krijgen daar een percentage van. En ik wil wel weer een andere 5-serie.
 
Back
Naar boven