Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zijn er nog solicitatie mogelijkheden of stagair plekken?

Er zijn er maar weinig die het ontgroeningsritueel van 3XL doorkomen, ik kon zelf 4 weken niet lopen er na.
 
bedoel je niet "sollicitatiemogelijkheden" en "stagiairplekken"?
 
Op BB.com wordt trouwens moderator Lunatic zwaar onder vuur genomen omdat hij een Zyzz-thread gesloten heeft. Watje moet wat meer optreden, die mods daar zijn wel een beetje beta.
 
Er zijn er maar weinig die het ontgroeningsritueel van 3XL doorkomen, ik kon zelf 4 weken niet lopen er na.

Dan laat ik deze kans voorbij varen...

---------- Post toegevoegd Mon 15 Aug 2011 om 11:43 ----------

Op BB.com wordt trouwens moderator Lunatic zwaar onder vuur genomen omdat hij een Zyzz-thread gesloten heeft. Watje moet wat meer optreden, die mods daar zijn wel een beetje beta.

Dus.. laat dit een waarschuwing zijn voor die 939259399 kaarten die jij iedere dag uitdeelt. Opstand is in the beginning....
 
Dan laat ik deze kans voorbij varen...

---------- Post toegevoegd Mon 15 Aug 2011 om 11:43 ----------



Dus.. laat dit een waarschuwing zijn voor die 939259399 kaarten die jij iedere dag uitdeelt. Opstand is in the beginning....
:roflol:
 
Maarja waarom zou je deze thread sluiten, zo hou je de zyzz fanatics tenminste in 1 topic. Begrijp ook best dat mensen hier in opstand zouden komen wanneer deze thread zomaar dicht wordt gegooid.

Bovendien, er komen nog iedere dag interessante feiten naar boven die de moeite waard zijn te vermelden/lezen
 
Ja die ene audio file is echt bout, laatste seconde yes. En Rapidshare wtf, moet je daar nu een acc voor hebben om iets te dl'en?
 
Nee gewoon op free of slow download klikken.
 
laten we minstens wachten tot de herrijzenis de 19e.
 
Deze gozer is gewoon een personage. Ik denk dat hij gewoon genoeg heeft van zijn personage en hier graag van af zou willen. Als er hier slim op ingespeeld gaat worden, dan brengen ze gewoon shirts uit met zijn gay face en zijn oneliners. Vooral zijn
(Amerikaanse) fans zullen daar gewoon 15-20 dollar voor betalen op Ebay. Al denk ik ook dat een hoop dbb-ers en andere fans hier voor zullen betalen.

Of zijn er inmiddels al shirts uitgebracht?
 
Back
Naar boven