MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

misschien trollt hij nog steeds na zijn dood?
Dat iedereen verwacht dat hij weer opstaat maar dat het uiteindelijk dan niet zo is

:d
 
yow troll I heard you like trolling so we trolled you while we were trolling your troll
 
hoe komt het eigenlijk dat EricR, Marvin17 en Timmeeh elk hetzelfde aantal karmablokjes hebben, maar dat er bij EricR 'level 3' staat als je er met je muis over beweegt en bij Marvin17 en Timmeeh maar 'level 2'?
 
Altijd eerst je cursor ergens ophouden en kijken wat de inhoud is, voordat je het opent ;)

Doet mijn firefox niet, en chrome nog niet geinstalleerd op deze nieuwe 2e hands pc.

Edit: We moeten OT blijven van EricR.
 
Laatst bewerkt:
Doet mijn firefox niet, en chrome nog niet geinstalleerd op deze nieuwe 2e hands pc.

Edit: We moeten OT blijven van EricR.

Raar, mijn Firefox doet het anders wel...

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 15:11 ----------

hoe komt het eigenlijk dat EricR, Marvin17 en Timmeeh elk hetzelfde aantal karmablokjes hebben, maar dat er bij EricR 'level 3' staat als je er met je muis over beweegt en bij Marvin17 en Timmeeh maar 'level 2'?

Wat denk je?
 
Ctrl + Alt + Del en dan stop process, zelfs Zyzz was hiertoe in staat :o .
 
hoe komt het eigenlijk dat EricR, Marvin17 en Timmeeh elk hetzelfde aantal karmablokjes hebben, maar dat er bij EricR 'level 3' staat als je er met je muis over beweegt en bij Marvin17 en Timmeeh maar 'level 2'?

Omdat ik een score heb boven de 1000 karmapunten en die andere twee niet.
 
Omdat ik een score heb boven de 1000 karmapunten en die andere twee niet.

blokjessysteem is dan maar slecht afgestemd op het levelsysteem imho:)
 
,

14e met karma! :)
 
unimpressed, kan iedereen halen als je in de serieuze secties gaat posten:rolleyes:

Krijg je ook 1 karmapunt hoor, maar wist jij natuurlijk niet omdat jij nooit in de serieuze secties post :D
 
Krijg je ook 1 karmapunt hoor, maar wist jij natuurlijk niet omdat jij nooit in de serieuze secties post :D

3

kijk maar eens bij karmaverleden, hoeveel entries je daarin hebt in verhouding tot je karmapunten:P
 
3

kijk maar eens bij karmaverleden, hoeveel entries je daarin hebt in verhouding tot je karmapunten:P

Ik heb vandaag nog 2 karmapunten gekregen van 2 mensen in de AAS sectie, dat zijn er dus geen 6, ben van 1248 naar 1250 gegaan. Is al een tijd zo. :)
 
Ik heb vandaag nog 2 karmapunten gekregen van 2 mensen in de AAS sectie, dat zijn er dus geen 6, ben van 1248 naar 1250 gegaan. Is al een tijd zo. :)

Karma Verleden Resultaten 1 tot 20 van 793

824 punten totaal

wilt toch zeggen dat bepaalde posts meer dan 1 karmapunt hebben bijgedragen:)
 
Klopt, maar het is al een tijd zo in ieder geval. :)
 
In sommige secties krijgen je 1, andere meerdere toch?
In ieder geval: Ik sta maar 1 plaatsje onder Centaur, dus ik heb een doel.:D
 
is 1 punt in elke sectie vroeger meerdere punten maar mods hadden dit veranderd
 
Back
Naar boven