XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wat heb je aan karma als we leven in een wereld zonder Zyzz? :(
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Schijnt dat zijn begrafenis is gehouden, maar zolang er geen pics van zijn blijf ik sceptisch.
 
zal voor alki geen moeite zijn om een wassen beeld van zyzz te laten maken en dat in die kist te steken:)
 
hmmmmmmmmmmm spannnend krijg er gewoon bloeduitstortingen van

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 17:01 ----------

Staat nog niet veel op goooochlen

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 17:02 ----------

Hier mss nieuws:

http://tinyurl.com/3ap5d5w
 
Klopt, maar het is al een tijd zo in ieder geval. :)
Is maar paar maanden zo geweest geloof ik... Ik heb 407 keer karma gekregen in totaal en 917 punten :D Maar ben ook iets van 10 maanden inactief geweest op het forum. Daarna stond ik qua ranking nog steeds iets van 35ste ofzo haha
 
http://www.facebook.com/pages/Proof-ZYZZ-is-alive-Viva-la-zyzz/230673446977400

check die screenshots, op die ene zegt hij dat hij op een fake account zit waar hij nu deze week nog met gepost heeft...

ik begin toch sterk te twijfelen, ik heb nog niks van echt bewijs gezien dat hij echt dood is... :( ok ok z'n broer enzo die "zei het" maar ik bedoel het zijn beste vrienden en ze zijn beide heel slim... als ze idd samenwerken met die Alki dude die hen 1miljoen dollar geeft als ze dit kunnen fixen...

ik begin sterk te twijfelen of hij echt wel dood is :)

haha, bekijk die foto's op de "authopsietafel".
Gelukkig had hij zijn haar goedgelegd en nog een verse tan genomen vooraleer op de tafel te gaan liggen
 
haha, bekijk die foto's op de "authopsietafel".
Gelukkig had hij zijn haar goedgelegd en nog een verse tan genomen vooraleer op de tafel te gaan liggen
dat is van een pic in de tattoo shop, loool!
 
wtf zyzz hier zyzz daar, was da zo nen toffe mss diene zyzz?
want ik kende zyzz niet
wat ik wel weet is dat ik de naam zyzz niet meer kan zien.:rolleyes:
 
"was da zo nen toffe mss diene zyzz?"

wtf???
 
Back
Naar boven