XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hopelijk gaat de Aestethic crue wel door en maken ze Fuarrrkkin' veel pics en vids like zyzz did

noone gives a shit about die homofielen die altijd rond zyzz hingen -_-'
 
ik geloofde het wel heel ff!
:lol: die google search haalt het wel weer ff onderuit


of ze woont in miami nu

ik snap het niet je ziet gewoon een paar foto's van een chinees? Wat haalt het dan onderuit
 
ik snap het niet je ziet gewoon een paar foto's van een chinees? Wat haalt het dan onderuit

denk dat je daar een iq van meer dan 2 cijfers voor nodig hebt om dat te snappen:o
 
**** ik had hoge verwachtingen van die zogenaamde monica lace. Maar het lijkt wel.. ECHT ik bedoel die screenshots. wtf i am confuse
 
ik kan het niet meer aanzien

*klikt op opheffen abonnement*
 
newest rumor is that he has been (and still is) in Miami with a club promoter named Monique Lace. Alki David part of it too. Still no obituary, funeral photos, or gravestone. News outlets using FACEBOOK as their primary source is sketchy as fuark.
 
newest rumor is that he has been (and still is) in Miami with a club promoter named Monique Lace. Alki David part of it too. Still no obituary, funeral photos, or gravestone. News outlets using FACEBOOK as their primary source is sketchy as fuark.

not sure if srs
 
Het was een mooie hoax van die Cote de Azur maar hij heeft zijn originele posting al verwijderd naar het schijnt.
 
lijkt er steeds meer en meer op dat het fake is en hij nog leeft
 
He's alive !!
 
wat riods en clen niet met een nerd kan doen pff hij is bekender dan sommige pro's man lol
 
Too%2BMuch%2B-%2BReal%2BLife.jpg
 
Back
Naar boven