Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zal ik ff naked pic van zyzz daar plaatsen? :roflol:
 
Haha. Leuk spelletje dus. :thumbs:

Als ik nou die foto uitprint in super goede high ress resolutie, en daarvan dan een foto maak, heeft Hema het dan door?

Zowieso hebben ze straks al die Zyzz foto's wel door.

Ik sta nu op 155 stemmen, nu eerst ff eten.

30min geleden waren het nog 114, bedankt voor jullie votes!!
 
Als ik nou die foto uitprint in super goede high ress resolutie, en daarvan dan een foto maak, heeft Hema het dan door?

Zowieso hebben ze straks al die Zyzz foto's wel door.

Ik sta nu op 155 stemmen, nu eerst ff eten.

30min geleden waren het nog 114, bedankt voor jullie votes!!

Met al die dubbelen gaan ze wel wat door krijgen natuurlijk, zeker als die duplicaten de top 25 of top 250 halen.
 
Wat zou hij toch genoten hebben van z'n leven man, zie de pics, he's seriously a God.
 
Je kan van een low-res altijd een high-res maken dus dat is het probleem niet

Je begrijpt het principe van high-res geloof ik niet. Als je die pics zonder enige kwaliteit gaat upscalen blijft er heel weinig van over.

High-res betekent dat ze meer details willen zien zodat het bruikbaar is voor prints, dat lukt niet bij dit soort low-res pics.
 
Kijk hoeveel zyzz pics ertussen zitten.

w1g328.jpg


Sick cunts!
 
Je begrijpt het principe van high-res geloof ik niet. Als je die pics zonder enige kwaliteit gaat upscalen blijft er heel weinig van over.

High-res betekent dat ze meer details willen zien zodat het bruikbaar is voor prints, dat lukt niet bij dit soort low-res pics.

Ik zou toch zweren dat ik ooit met IrfanView foto's van een lage resolutie naar een hoge resolutie heb omgezet.

Correct me if im wrong
 
Er moeten geen nieuwe zyzz fotos bijkomen nu :P
Ik wacht tot morgen met verder stemmenn.

Ruuuuuuuuuuuuuud werkt je proxy al?
 
dat was de deal niet, morgen afspraak op eindhoven station, ik zal een losse broek aantrekken;)
haha oke dan die deal ga ik graag aan. Mijn kennis is mischien niet ongeëvenaard, Maar 7 jaar kickboksen gaat me wel een kansje geven.
 
Ik zou toch zweren dat ik ooit met IrfanView foto's van een lage resolutie naar een hoge resolutie heb omgezet.

Correct me if im wrong

Dat is upscalen en alhoewel je van een low-res foto van goede kwaliteit nog wel een foto kan met een hogere resolutie die nog redelijk is zal je van een web-based foto toch echt weinig kunnen maken. Die Zyzz-pics zijn bijna allemaal brak van kwaliteit, als je dat gaat upscalen blijft er niks van over.
 
Als ik nou die foto uitprint in super goede high ress resolutie, en daarvan dan een foto maak, heeft Hema het dan door?

Zowieso hebben ze straks al die Zyzz foto's wel door.

Ik sta nu op 155 stemmen, nu eerst ff eten.

30min geleden waren het nog 114, bedankt voor jullie votes!!

Nu wel:D:D
 
Back
Naar boven