Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Free karma voor iedereen die op pagina 359 van dit topic post !
 
Free karma voor iedereen die op pagina 359 van dit topic post !

op hoeveel staat je 'aantal posts per pagina' functie? 10 ofzo lol? noob:roflol:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Topic moet open blijven als memoriaal aan Zyzz

Staan we al in top25 met alle fotos?
 
ja idd

gadverdammee ik dronk net me melk op en ik rook/smaakte wat goors. Dus ik zat een kijkje te nemen in de kast, niks. mijn shakebeker stonk ernaar en toen ik het in een bekertje gooide ook. Vervolgens was het dus de GORE melk die stonk naar iets chemisch, mijn stront ruikt nog lekkerder terwijl die vanochtend nog goed was.

Raarr
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
op hoeveel staat je 'aantal posts per pagina' functie? 10 ofzo lol? noob:roflol:

Nu is er de motivatie op dbb, zodat iedereen tot op pagina 360 wilt posten :D
 
Iedereen heel veel sterkte met de verdere verwerking van het verlies van Zyzz..Maar het word tijd om de draad van het leven weer op te pikken. We moeten tenslotte door he?
Topic gaat dicht, gaat al een poosje echt ergens meer over. Geen zyzz popie jopie taal in andere topic's, daar zal net als voor zijn overlijden op dezelfde wijze tegen opgetreden worden.
 
Na intern overleg weer open.

1 regel, dit is het topic over Zyzz en postings over Zyzz zijn verder ongewenst in andere topics. Wie post over Zyzz in topics buiten dit topic loopt het risico een gele of rode kaart te krijgen wegens flooding.
 
Back
Naar boven