Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik heb vandaag 3x aan hem gedacht.. still mad!!:mad:
 
Ik baal er van dat hij zo jong gestorven is. Ik had 'm stiekem wel willen zien vechten voor een plek op de mr. olympia contest(waarvoor hij zich de komende jaren kapot zou gaan trainen). Zijn verhoudingen waren echt bijna perfect, afgezien van de ietwat hoge traps(mijn mening). Maar zijn persoonlijkheid is natuurlijk het grootste gemis nu.

nice stats
 
Ik baal er van dat hij zo jong gestorven is. Ik had 'm stiekem wel willen zien vechten voor een plek op de mr. olympia contest(waarvoor hij zich de komende jaren kapot zou gaan trainen). Zijn verhoudingen waren echt bijna perfect, afgezien van de ietwat hoge traps(mijn mening). Maar zijn persoonlijkheid is natuurlijk het grootste gemis nu.

whut??
 
In het begin ging hij voor de aesthetics maar toen hij meer aan de verboden middelen begon te zitten werd zijn doel Arnold Schwarzenegger.
 
Benieuwd hoe hij eruit gezien had met 10 jaar meer training, en wat meer dedication ipv party'en
 
Lol @ speculatie zyzz @ olympia er spelen nog wel wat meer zaken mee als aesthetics hebben voor olympia.
 
Natuurlijk, maar hij was nog jong en nog niet eens zo heel lang bezig.. En ik bedoelde niet eens dat hij ook daadwerkelijk mee zou kunnen doen aan mr Olympia,, maar hij zou wel eens heel ver kunnen komen na vele jaren training, gezien zijn enorme vooruitgang in deze jaren. En misschien is dit inderdaad wel allemaal nep en keert hij over een paar jaar terug en slaat hij in als een bom. Ik ben eigenlijk nog steeds niet overtuigd als ik het allemaal zo lees.
 
Natuurlijk, maar hij was nog jong en nog niet eens zo heel lang bezig.. En ik bedoelde niet eens dat hij ook daadwerkelijk mee zou kunnen doen aan mr Olympia,, maar hij zou wel eens heel ver kunnen komen na vele jaren training, gezien zijn enorme vooruitgang in deze jaren. En misschien is dit inderdaad wel allemaal nep en keert hij over een paar jaar terug en slaat hij in als een bom. Ik ben eigenlijk nog steeds niet overtuigd als ik het allemaal zo lees.
kan iemand deze troll bannen?
 
Natuurlijk, maar hij was nog jong en nog niet eens zo heel lang bezig.. En ik bedoelde niet eens dat hij ook daadwerkelijk mee zou kunnen doen aan mr Olympia,, maar hij zou wel eens heel ver kunnen komen na vele jaren training, gezien zijn enorme vooruitgang in deze jaren. En misschien is dit inderdaad wel allemaal nep en keert hij over een paar jaar terug en slaat hij in als een bom. Ik ben eigenlijk nog steeds niet overtuigd als ik het allemaal zo lees.
Je raakt kant noch wal.
 
Na intern overleg weer open.

1 regel, dit is het topic over Zyzz en postings over Zyzz zijn verder ongewenst in andere topics. Wie post over Zyzz in topics buiten dit topic loopt het risico een gele of rode kaart te krijgen wegens flooding.

over wat voor risico hebben we het hier precies? à la mexicaanse griep of sars in china?
 
over wat voor risico hebben we het hier precies? à la mexicaanse griep of sars in china?
Ik denk eerder het zelfde risico dat je loopt als nat worden wanneer je in een zwembad springt
 
Goh wat fijn dat dit weer open is he jongens?
 
Back
Naar boven