XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

nooooooooo :'( denial is strong :'(
 
Nee, nooit van die posters gehad eigenlijk. Maar moesten er posters van Zyzz bestaan in 1 van zijn bekende Zyzz-poses zou ik het wel overwegen.

U mad?

Je kan tegenwoordig ook posters van foto's maken.
Just so you know.:rolleyes:
 
Zyzz topic, niet die redneck clown.
 
die miscown3r zegt in zn 3de filmpje dat er elke week een nieuw filmpje komt, maar na dat 3de filmpje is er niks te vinden:scratch:
 
die miscown3r zegt in zn 3de filmpje dat er elke week een nieuw filmpje komt, maar na dat 3de filmpje is er niks te vinden:scratch:

wat, je hebt niet voldoende rukmateriaal met 3 filmpjes?
 
Goed plekje hier eigenlijk...zyzz is humor en geouwehoer genoeg.:D

Gaat het eigenlijk een beetje jongens? Waarschijnlijk de ene dag wat beter dan de andere he...
 
Iemand is gestorven en jij vind dat grappig?
OK tremendes...
ben jij de nieuwe trollmod?
 
Goed plekje hier eigenlijk...zyzz is humor en geouwehoer genoeg.:D

Gaat het eigenlijk een beetje jongens? Waarschijnlijk de ene dag wat beter dan de andere he...

Als wij zoiets zeggen over een onderwerp wat de mods wel aangaat of interesseert hebben we binnen de kortste keren een ban te pakken.

Jullie hebben een voorbeeldfunctie, zie ik niet echt terug in dit topic.
 
Is zyzz nu echt dood?
 
Als wij zoiets zeggen over een onderwerp wat de mods wel aangaat of interesseert hebben we binnen de kortste keren een ban te pakken.

Jullie hebben een voorbeeldfunctie, zie ik niet echt terug in dit topic.

Niet janken, dit is nooit een serieus topic geweest of bedoeld als serieus topic. Het is geopend in 'humor en geouwehoer', verplaatst naar allerlei en staat om jullie te plezieren nu weer hier.

Wees blij dat jullie nog een topic over Zyzz hebben, het is ook zo weer gesloten natuurlijk.
 
Zullen we een overgangsraad op richten jongens?
 
Niet janken, dit is nooit een serieus topic geweest of bedoeld als serieus topic. Het is geopend in 'humor en geouwehoer', verplaatst naar allerlei en staat om jullie te plezieren nu weer hier.

Wees blij dat jullie nog een topic over Zyzz hebben, het is ook zo weer gesloten natuurlijk.

Dat komt omdat bij het openen van het topic de gedachte heerste dat dit een hoax was. Nu bleek het dus bloedserieus te zijn, dus een beetje respect mag getoond worden.
 
Niet janken, dit is nooit een serieus topic geweest of bedoeld als serieus topic. Het is geopend in 'humor en geouwehoer', verplaatst naar allerlei en staat om jullie te plezieren nu weer hier.

Wees blij dat jullie nog een topic over Zyzz hebben, het is ook zo weer gesloten natuurlijk.

Wie bepaalt nou of dit een serieus topic is? Misschien is het voor de ene wel serieus en voor de ander niet. Overigens vind ik dat mods de laatste moeten zijn die waar dan ook trollen. Ook niet in een "niet-serieus" topic.
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Back
Naar boven