XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (16 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Geloof het pas wanneer ik duidelijk bewijs zie.

Oke dat er geen foto's van zijn begrafenis zijn genomen kan ik nog begrijpen.

Maar hoeveel mensen wonen er wel niet in sydney die actief zijn op dit soort fora, niemand die een foto van zijn grafsteen kon nemen? Blijft een vreemd verhaal waar nog niks van klopt.

kan soms een maand duren voordat er een grafsteen op het graf komt te staan
 
kan soms een maand duren voordat er een grafsteen op het graf komt te staan

Ook nog geen foto waar hij ligt ofzo, nog helemaal niks. Het enige bewijs wat er is zijn woorden getypt op het internet. En wat foto's van nieuwe tattoo's.
 
Ook nog geen foto waar hij ligt ofzo, nog helemaal niks. Het enige bewijs wat er is zijn woorden getypt op het internet. En wat foto's van nieuwe tattoo's.

vader+moeder+departement of trade and foreign affairs hebben alles bevestigd:) dat jij dat niet wilt geloven is een andere zaak:)
 
vader+moeder+departement of trade and foreign affairs hebben alles bevestigd:) dat jij dat niet wilt geloven is een andere zaak:)

Waar is dat bevestigd? Zijn er filmpjes van?
 
En waarom moet ik jou geloven dan:o

jij moet niks! zijn tal van anderen die ook geloven dat tupac, biggie en elvis nog leven. Ik stel voor dat jullie samen een clubje oprichten:)
 
jij moet niks! zijn tal van anderen die ook geloven dat tupac, biggie en elvis nog leven. Ik stel voor dat jullie samen een clubje oprichten:)

Wie zijn tupac,biggie en elvis dan? Zijn dat ook half goden?
 
niemand weet waar ik zulke tanktops kan hal;en? karma krijg je voor :8
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
in after 12312ste gif van sabito
 
Anders moeten we verkiezingen op DBB houden zodat de fappers hier een nieuw idool hebben?

Wie stelt zich kandidaat om de nieuwe BB e-hero te worden?

Ik ben voor die duitser die paar paginas eerder is gepost
 
kan soms een maand duren voordat er een grafsteen op het graf komt te staan

Kan nog veel langer duren, half jaar is niet raar.
Maarja wat maakt het uit, hij is toch dood
 
Of6D4.jpg


301223_242374115801054bu25.jpg
 
chestbrah met zyzz zijn sleeve

mju3hy.jpg
 
in de above & beyond trance around the world podcast waren er ook allemaal shout outs naar zyzz na zijn dood :p dus denk niet dat shit fake is maarja, dacht ik sowieso al niet
 
Back
Naar boven