Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Voordat hij bekend was, dus anders was dat een helderziende troll. Op bb vroegen ze in een topic hoe hij zo droog bleef, zei die dat clen helpt.

Continu aan de clen lijkt me toch ook niet echt lekker voor je goeie cholesterol gehalte, die waarschijnlijk al sterk verlaagt is door de aas, xtc en roken. En dan lekker je slechte cholesterol verhogen door af en toe te junke.
Gek he dat je dan een hartstilstand krijgt :trollface:

Maar ckr wel jammer, vind het toch wel een bruut fysiek en die filmpjes zijn ook wel lagge.
 
Idd keep this topic alive!

post je top 3 zyzz pic's:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1. De eerste foto die ik zag van zyzz, en ik was gelijk aant mirin.
Nog steeds mijn favoriet omdat dit op het moment een haalbaar streef fysiek is voor mij.

zyzz.jpg

2. Perfecte chest!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
3. Grappige foto die me altijd is bij gebleven.
 
Continu aan de clen lijkt me toch ook niet echt lekker voor je goeie cholesterol gehalte, die waarschijnlijk al sterk verlaagt is door de aas, xtc en roken. En dan lekker je slechte cholesterol verhogen door af en toe te junke.
Gek he dat je dan een hartstilstand krijgt :trollface:

Maar ckr wel jammer, vind het toch wel een bruut fysiek en die filmpjes zijn ook wel lagge.

hoe weet jij dat hij xtc gebruikte?
 
for real, zyzz is gewn overleden dankzij roids.

hoeveel ****ing 22 jarigen gaan er nou dood aan een hartstilstand?

het komt doori die roids!
 
1. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

2. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

3. [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
for real, zyzz is gewn overleden dankzij roids.

hoeveel ****ing 22 jarigen gaan er nou dood aan een hartstilstand?

het komt doori die roids!

jup.. de kans is groter geworden op een hartstilstand door die roids. en dat is helaas gebeurd
 
jup.. de kans is groter geworden op een hartstilstand door die roids. en dat is helaas gebeurd

wat ik alleen niet begrijp.. hij kan toch niet zo dom zijn om niet af en toe naar een dokter te gaan en zijn bloed te checken?
 
hoe weet jij dat hij xtc gebruikte?

Nou kijk maar is goed naar filmpjes/foto's als hij op een festival is, kan niet missen :D
En hier is ook wellis voor bij gekomen dat hij wel van een pilletje hield.
 
Zyzz gebruikte wel xtc op festivals, er is zelfs een pic dat clive ( aesthetic crew ) een lijntje coke snuift. Die zijn daar zowiezo niet vies van.
 
1. [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Eerste pic van Zyzz die ik zag.

2. [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Omdat hij er hier zo ongelofelijk bruut bij staat.

3. [Afbeelding niet meer beschikbaar]
For the lulz :D
 
die 1ste is gay as hell man, fuu uit dat filmpje bedoel ik op tv
 
wat ik alleen niet begrijp.. hij kan toch niet zo dom zijn om niet af en toe naar een dokter te gaan en zijn bloed te checken?
het is meer de clen (vet verbrander) coke dat verhoogt gewoon zwaar je hartslag+dan de roids er ng bij kan het snel gbeurt zijn, hij zat in thailand aan de coke
 
RIP egt deze vent is gwn n held in mijn ogen echt waar hij krijgt al mijn respect...
 
hier was die nog naturel.. hehe ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik ga mezelf ombouwen in Zyzz :)
 
Alle helden gaan dood aan drugs he.. :p

Mijn top 3:

1[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Altijd die masterlijke poses van hem, kan het nooit laten om die poses zelf te doen voordat ik ga douchen:o

2[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Omdat hij er hier gewoon facking hard bij staat.

3
220176-zyzz.jpg

Gay as phuck maar wel nice plaatje imo:)
 
Back
Naar boven