MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

zo buff is zyzz eigenlijk ook weer niet, maar wat maakt hem nou eigenlijk zo speciaal.. ik ben daar zelf eigenlijk niet eens achter haha..

Het is gewoon genetisch erg mooi. Vind hem ook niet zo bijzonder, Maar kan zijn fysiek wel waarderen. Deze aandacht is een beetje kinderachtig eigenlijk.
 
Het is gewoon genetisch erg mooi. Vind hem ook niet zo bijzonder, Maar kan zijn fysiek wel waarderen. Deze aandacht is een beetje kinderachtig eigenlijk.

Ja oke, maar met AAS kan bijna iedereen dat krijgen.
 
Buffe gang, die linkse heeft ook een mooi fyssiek.

dat is babolimp, zegt dat hij natty is, maar dat zou betekenen dat hij de enige is in die crew die natty is

philrayho beweert ook natty te zijn, wat ik nog wel geloof

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ja oke, maar met AAS kan bijna iedereen dat krijgen.

ja indd, als iedereen dat zal gebruiken wat hij heeft gedaan.. wat voor monsters komen er dan wel niet..

maja eigen schuld.. ik blijf liever iets langer leven..
 
Ik geloof dat geen van allen natty is.
 
dat is babolimp, zegt dat hij natty is, maar dat zou betekenen dat hij de enige is in die crew die natty is

philrayho beweert ook natty te zijn, wat ik nog wel geloof

damn, kan je niet gewoon naturel zeggen.. ik moest gewoon serieus nadenken wat je bedoelde met natty.. pff

wat is dat trouwens met die korte broekjes van hun.. is dat in? niet in NL toch?
 
Zou die hele crew nu uit elkaar gaan vallen? Chestbrah heeft al gezegd dat hij nooit meer roids zal gebruiken, maar hoe zit het met babo supaturk etc? Over een paar maanden zal het een fitnesscrew zijn ipv de aesthetic crew denk ik zomaar??? nog een goed nummer dat ik heb gevonden dankzij zyzz:
http://www.youtube.com/watch?v=YC9uggHpNUQ

---------- Post toegevoegd Thu 8 Sep 2011 om 17:57 ----------

damn, kan je niet gewoon naturel zeggen.. ik moest gewoon serieus nadenken wat je bedoelde met natty.. pff

wat is dat trouwens met die korte broekjes van hun.. is dat in? niet in NL toch?
zelfde verhaal als met het roids, tattoo en heuptasjesgebeuren, 1 iemand deed het en na een tijdje deed iedereen hetzelfde :rolleyes: wel jammer van die 'crew' dat ze eigenlijk gewoon allemaa zyzz nadoen/nadeden
 
damn, kan je niet gewoon naturel zeggen.. ik moest gewoon serieus nadenken wat je bedoelde met natty.. pff

wat is dat trouwens met die korte broekjes van hun.. is dat in? niet in NL toch?

haha sorry :p, ik denk trouwens dat die broekjes (2eros) niet handig zijn in NL met ons heerlijke klimaat
 
facking vegeta man (L)
 
http://www.youtube.com/watch?v=6KGw5Q7fufg

---------- Post toegevoegd Thu 8 Sep 2011 om 18:15 ----------

haha sorry :p, ik denk trouwens dat die broekjes (2eros) niet handig zijn in NL met ons heerlijke klimaat
hmm... oja daar had ik nog niet aan gedacht.

het schijnt daar wel in te zijn, denk dat het ook nog in NL gaat gebeuren maja....

---------- Post toegevoegd Thu 8 Sep 2011 om 18:16 ----------

zelfde verhaal als met het roids, tattoo en heuptasjesgebeuren, 1 iemand deed het en na een tijdje deed iedereen hetzelfde :rolleyes: wel jammer van die 'crew' dat ze eigenlijk gewoon allemaa zyzz nadoen/nadeden

of terwijl, alleen zyzz had z'n eigen style...
 

zeker verot!

short-man-tall-man-workout.jpg
http://www.stayfitbug.com/wp-content/uploads/2009/09/short-man-tall-man-workout.jpg
 
was was zyzz's lengte & gewicht nou eigenlijk?
 
Back
Naar boven