Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

die tribute is echt TE epic, krijg er kippevel van! Wat een eindbaas was het toch (L)
 
****, ben ik net aan het kijken naar die tribute vid met een mirrende blik, heb ik net jeuk aan de ballen dus hand in m'n broek; komt m'n moeder net binnen.

Deer caught in the headlights blik en de woorden "NO HOMO" volgden snel
 
****, ben ik net aan het kijken naar die tribute vid met een mirrende blik, heb ik net jeuk aan de ballen dus hand in m'n broek; komt m'n moeder net binnen.

Deer caught in the headlights blik en de woorden "NO HOMO" volgden snel

:roflol:
 
Hahahaha spade baaz
 
****, ben ik net aan het kijken naar die tribute vid met een mirrende blik, heb ik net jeuk aan de ballen dus hand in m'n broek; komt m'n moeder net binnen.

Deer caught in the headlights blik en de woorden "NO HOMO" volgden snel

HAHAHAHHAHAHAHAAAhahahahaa :roflol:
 
ZYZZ.jpg


strong want

---------- Post toegevoegd Fri 16 Sep 2011 om 17:25 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=61SKXgSc4a4&feature=player_embedded
 
deze is ook sick
221644-zyzz.jpg
 
Ik begin toch zo langzamerhand de hoop te verliezen :(
 
****, ben ik net aan het kijken naar die tribute vid met een mirrende blik, heb ik net jeuk aan de ballen dus hand in m'n broek; komt m'n moeder net binnen.

Deer caught in the headlights blik en de woorden "NO HOMO" volgden snel

Hahahahaha
 
Ik begin toch zo langzamerhand de hoop te verliezen :(

If you die while following your dreams, the worst case scenario is that you will become an almost mythological figure whose legacy will far outlast his lifespan. Look at Tupac, or Che Guevara, or Az Shavershian, among countless others. They don't exist anymore, but the people they inspired will be driven by their memory, thus giving them the only immortality any one of us can ever hope to have.
 
Vraag me juist af of Phil, Jay & etc ook af wisten van het bestaan van Zyzz ..
 
Erg mooi lichaam had die jongen. Vraag me wel af hoeveel steroids hij erin heeft gepropt en of het te maken heeft gehad met zijn dood. Logic says many & yes :-p
 
Erg mooi lichaam had die jongen. Vraag me wel af hoeveel steroids hij erin heeft gepropt en of het te maken heeft gehad met zijn dood. Logic says many & yes :-p


echt he! hoe lang heb die getraint? jaar of 5? totaal? en 3 met AAS?
 
Back
Naar boven