XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

zou Zyzz wat van zijn goddelijke kostbare zaad hebben ingevroren voor zn dood?
 
yup, heb via via gehoord dat jinkazama wat van zijn zaad heeft! Hij smeert elke dag wat op zijn gezicht voor zyzz looks!
 
yup, heb via via gehoord dat jinkazama wat van zijn zaad heeft! Hij smeert elke dag wat op zijn gezicht voor zyzz looks!

29x82nn.gif
 
Wil je delen ? :o
 
Zou die al helemaal weggerot zijn? ben benieuwd naar hoe z'n lijk er nu uit ziet. Helemaal geel en ingezakt, witte ogen maar nog steeds aesthetic?

Of ga ik nu te ver
 
Zou die al helemaal weggerot zijn? ben benieuwd naar hoe z'n lijk er nu uit ziet. Helemaal geel en ingezakt, witte ogen maar nog steeds aesthetic?

Of ga ik nu te ver
ik denk wel beter dan de rest van de doden :thumbup:
 
Zou die al helemaal weggerot zijn? ben benieuwd naar hoe z'n lijk er nu uit ziet. Helemaal geel en ingezakt, witte ogen maar nog steeds aesthetic?

Of ga ik nu te ver

beetje respect tonen man hij is dood
 
Heeft hij gekozen voor burrial of crematie? Aangezien er speculaties rond zijn lichaam zijn, begraven?

Wie heeft die keuze dan gemaakt, hijzelf of zijn familie?
 
Heeft hij gekozen voor burrial of crematie? Aangezien er speculaties rond zijn lichaam zijn, begraven?

Wie heeft die keuze dan gemaakt, hijzelf of zijn familie?
begraven
familie (denk ik)
 
Zou die al helemaal weggerot zijn? ben benieuwd naar hoe z'n lijk er nu uit ziet. Helemaal geel en ingezakt, witte ogen maar nog steeds aesthetic?

Of ga ik nu te ver

Nu is hij UBER ecto ... 0,1% vet :cool::D
 
Ze hadden hem moeten mummificeren, dan konden de godlike aesthetics behouden blijven.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ongelofelijk lekker plaatje van "come at me bro"...damn...nice
 
jeej dat irritante kloontje van wiedanook is weg.
 
jin is ook weg hihi
 
Back
Naar boven