MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maar ik krijg al zat vetten en eiwitten binnen dus ik haal ze er mooi uit (bij 2 vd 5 niet overigens)

tumblr_lv17cfpHYe1qjmon9.png


jk
 
Moet altijd zo lachen om dat plaatje :roflol: Wie is die kerel ookalweer. Doet me denken aan die dikke neger van the office
 
Ik maak altijd roerei van 4 aaien. met eigeel. lekker bakkuh en kanuh!
 
jesus gaat dit nog steeds door, 350 paginas met gehuil.

steek die tijd gewoon eens in je eigen leven, ipv janken om iemand op internet die je nooit hebt gekend.
 
Supaturk zijn fysiek is echt bruut geworden:eek:
2v9xgls.jpg

dh9zr9.jpg
 
zal de overschot van zijn broer opgebruikt hebben.
 
Ook die turk heeft goede aanhechtingen voor zijn chest..
 
Turk is gewoon een ordinaire bodybuilder, wat heeft dit met aesthetics te maken ?

Zijn er zoveel van.

boring

/turk

heil zyzz
 
jesus gaat dit nog steeds door, 350 paginas met gehuil.

steek die tijd gewoon eens in je eigen leven, ipv janken om iemand op internet die je nooit hebt gekend.

Je bent een hater. Wij zijn mirers. Met die mindset kom je nergens.

Leef en laat leven. Haal anderen niet omlaag en laat ze in hun waarde. Forever Zyzz <3
 
Je bent een hater. Wij zijn mirers. Met die mindset kom je nergens.

Leef en laat leven. Haal anderen niet omlaag en laat ze in hun waarde. Forever Zyzz <3

haha met die mindset kom je nergens ? Met mijn mindset leef ik tenminste echt.

Met jullie mindset kom je op een internetforum :o

Maar ik geloof sowieso nooit dat er ook maar iemand hier zo triest is om echt om die zyzz persoon te geven en zich k*t te voelen om zijn dood. Allemaal trollers hoop ik anders is het echt erg met ze gesteld :roflol:
 
haha met die mindset kom je nergens ? Met mijn mindset leef ik tenminste echt.

Met jullie mindset kom je op een internetforum :o

Maar ik geloof sowieso nooit dat er ook maar iemand hier zo triest is om echt om die zyzz persoon te geven en zich k*t te voelen om zijn dood. Allemaal trollers hoop ik anders is het echt erg met ze gesteld :roflol:

20z8dir.jpg


---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 15:49 ----------

Je bent een hater. Wij zijn mirers. Met die mindset kom je nergens.

Leef en laat leven. Haal anderen niet omlaag en laat ze in hun waarde. Forever Zyzz <3

Hij is jelly op je karma level bro.
 
Back
Naar boven