Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dit.

Ribcage uitzetten, dieet voor smalle taille: slaat kant nog wal imo.

Een smalle taille heb je, of die heb je niet. Ik kan diëten wat ik wil, maar ga echt geen 10cm van m'n taille afhalen. Je borst ga je ook echt niet wijder maken met flyes of pull-overs. It's all genetics man.

Wat hij zegt over schouders en lats ben ik het wel mee eens. Dikke lats en brede schouders zorgen gewoon voor een mooie v-vorm. In combinatie met een smalle taille is dat helemaal een killer-combi natuurlijk. Heb je geen smalle taille (zoals ik :(), dan zul je ervoor moeten zorgen dat je schouderkoppen als kanonskogels krijgt en een rug zo wijd als een deur.

Denk dat hij ook wel bedoelt dat je taille kleiner maakt naarmate je daalt in % (hoop ik...)

@ demian
Waarom zou je wel specifiek je abs trainen?
Als je al zo shredded bent is dat helemaal niet nodig,je squat en deadlift voor je core

edit angelus had al gerespond ;)

Sommige mensen hebben echt als doel grote abs, denk dat er wel een verschil is tussen echt grote abs en gewoon abs van deadlift en squat (correct if wrong?)

zijn al voldoende getraind en moet ze enkel nog onderhouden als je een half jaar degelijk gesquat en gedeadlift hebt, laat staan dat je ze 3x per week zou moeten isoleren.

Voor echt grote abs, kan ik me dit wel voorstellen...
 
Dit.

Ribcage uitzetten, dieet voor smalle taille: slaat kant nog wal imo.

Een smalle taille heb je, of die heb je niet. Ik kan diëten wat ik wil, maar ga echt geen 10cm van m'n taille afhalen. Je borst ga je ook echt niet wijder maken met flyes of pull-overs. It's all genetics man.

Wat hij zegt over schouders en lats ben ik het wel mee eens. Dikke lats en brede schouders zorgen gewoon voor een mooie v-vorm. In combinatie met een smalle taille is dat helemaal een killer-combi natuurlijk. Heb je geen smalle taille (zoals ik :(), dan zul je ervoor moeten zorgen dat je schouderkoppen als kanonskogels krijgt en een rug zo wijd als een deur.

+1. Dat is genetisch bepaald. Een ecto heeft per definitie slankere heupen en taille ivt een meso. Desalniettemin word je taille in de loop der jaren vanzelf groter en breder...en is het wel een ondergewaardeerd lichaamsdeel als het gaat om "het fanatiek aanpakken van"
Hoeveel GROTE kerels zie je hun taille GOED trainen? Abs van alle kanten etc etc? Ik weinig in ieder geval.......Meeste gasten die 1 meter breed zijn, hebben vaak ook een enorme gut aka geen slanke taille. Ergens heb je gewoon een bredere taille nodig om meer beef op je bovenlijf te plakken!

Over het algemeen bij vrouwen net zo.......de meiden die wat forser zijn op de heupen ( en kont) hebben vaak ook grotere tieten. De superslanke dennen hebben doperwtjes...
Uiteraard zijn er uitzonderingen.....maar doorsnee genomen is het wel zo :)
 
Denk dat hij ook wel bedoelt dat je taille kleiner maakt naarmate je daalt in % (hoop ik...)



Sommige mensen hebben echt als doel grote abs, denk dat er wel een verschil is tussen echt grote abs en gewoon abs van deadlift en squat (correct if wrong?)



Voor echt grote abs, kan ik me dit wel voorstellen...

Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel vet je rond je buik opslaat. Maar je gaat er echt geen cm's afhalen tenzij je vp iets van 30% of meer is..
Als je een breed bekken hebt ben je ****ed for life :p.

Ik dacht trouwens dat je abs maar weinig groeipotentieel hebben, dus er bestaat niet zoiets als 'grote' abs. Sterke abs, dat heb je nodig.

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 17:43 ----------

Is het alleen voor stretch of ook voor massa bij te komen?

Pull-over is gewoon een massa oefening. Of pull-overs voor borst of rug zijn laat ik in het midden, wil die discussie niet weer oprakelen. Zijn echt honderden topics over.
 
Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel vet je rond je buik opslaat. Maar je gaat er echt geen cm's afhalen tenzij je vp iets van 30% of meer is..
Als je een breed bekken hebt ben je ****ed for life :p.

Ik dacht trouwens dat je abs maar weinig groeipotentieel hebben, dus er bestaat niet zoiets als 'grote' abs. Sterke abs, dat heb je nodig.

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 17:43 ----------



Pull-over is gewoon een massa oefening. Of pull-overs voor borst of rug zijn laat ik in het midden, wil die discussie niet weer oprakelen. Zijn echt honderden topics over.

Elke oefening met 5-12 reprange is toch een massa oefening?
 
5 is echt voor massa. Ga je 12 doen ga je al meer focussen op kracht icm massa
 
Mijn schouders zijn ruk, nu doe ik:

ma: borst/tricep/schouders
di: rug/biceps

dond: borst/tricep/schouders
vr: rug/biceps

Is het verstandig om zaterdag dan nog een schouderdag te doen? En welke oefeningen zou je dan doen om de zij en achterkant te pakken?
 
Mijn schouders zijn ruk, nu doe ik:

ma: borst/tricep/schouders
di: rug/biceps

dond: borst/tricep/schouders
vr: rug/biceps

Is het verstandig om zaterdag dan nog een schouderdag te doen? En welke oefeningen zou je dan doen om de zij en achterkant te pakken?
je zou de zaterdag beter beginnen met squaten :rolleyes:
 
de ribbenkast vergroten :roflol:

In dit boek staat geeft Arnold wél aan dat het de ribbenkast uitrekt, al is dit een zeer langzaam proces

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Im just sayin'
 
Pak je dan wel elke keer een ander deel van je schouder? Of doe je gewoon elke keer dezelfde oefening?


Ik doe shoulder press met barbell en upright row en lateral raises. En daarvoor heb ik dumbbell press, flyes en schuin banken gedaan. Ook al veel aan de voorkant dus.

De maandag en de donderdag zijn gelijk.

Voorheen deed ik fullbody maar toen groeiden ze haast niet. Nu wel iets beter, maar ik vind ze nog steeds achterlopen.
 
Back
Naar boven