AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja wie zegt dat dat zo is. Ik kan ook wel zo'n filmpje maken en zo ff wat uit mn nek kletsen.

Edit: Check het kanaal van die persoon, fcking vage filmpjes en shit. Die spoort em niet
 
Die dosages kan niet, tuurlijk niet. Als die hgh heeft gebruikt dan is er echt iets mis met de genen lol.
 
ik heb gewoon da filmpje gepost omdat ik het hier nog niet had gezien, niet omdat daar zijn zogezegde kuur opstond. maar nu jullie daar toch over bezig zijn, hij had toch een uitgesproken kaaklijn dus kan het evengoed van hgh zijn
 
ik heb gewoon da filmpje gepost omdat ik het hier nog niet had gezien, niet omdat daar zijn zogezegde kuur opstond. maar nu jullie daar toch over bezig zijn, hij had toch een uitgesproken kaaklijn dus kan het evengoed van hgh zijn

maar hij woog maar amper 90 kilo en dossissen zoals 24iu hgh per da en 20 iu insuline ,ook per dag . Dat is genoeg voor n pro-bodybuilder .
 
maar hij woog maar amper 90 kilo en dossissen zoals 24iu hgh per da en 20 iu insuline ,ook per dag . Dat is genoeg voor n pro-bodybuilder .

ok je hebt een punt, maar die dossissen op da filmpje kunnen uit de lucht gegrepen zijn, maar hij kan wel aan hgh gezeten hebben
 
Gaat van aas jee kaak en kop ook al veranderen?
 
je schijnt van hgh zelfs zwanger te worden
 
nee dat kan niet.
 
Back
Naar boven