AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ach, we waren er al langer achter dat girlscene en ellegirl een opeenhoping van debiele en onzekere trutjes is. Alles wat ze willen is vanaf hun 12e een droomrelatie met een mager ventje die elke dag ontbijt voor ze maakt, gedichtjes voor ze maken en elke dag vertellen hoeveel ze van elkaar houden. En dat alles terwijl ze op mekaar lopen te kwijlen als een stel hersendode honden. Wees blij dat ze hem niks vinden, straks gaan die delletjes nog aan je kleven.

Teksten als dit zeggen al genoeg :roflol::
Doe mij maar zo iemand met een sixpack als zac efron. :)
 
Laatst bewerkt:
serieus, welke lekkere chick maakt nou een account aan op Girlscene en gaat praten over hoe lelijke zyzz is? GEEN !!!!!

JA... de most ugly girl on earth die gewoon niks beters te doen hebben dan veilig achter hun pctje zitten... met hun dikke sjampotglaasjes en puisten die je vanaf de eiffeltoren kan zien. .
 
hahaha jullie doen wel alsof zyzz je vader is zeg, zijn fysiek is zeker goed maar onder aas was hij nog steeds een mager blanke ecto , gast heeft alles gebruikt wat er te gebruiken valt imo geen wonder dat die stierf, zijn broer is opgepakt voor aas denk je dat ze gaan zeggen dat die dood is door aas? brb hartaanval in sauna yeah right komt door een dikke abces in zijn reet
 
ga ff ergens anders haten, zyzz had een hartafwijking maar dat ging zijn moeder nooit vertellen, heb je topic niet gelezen ofzo?
 
hahaha jullie doen wel alsof zyzz je vader is zeg, zijn fysiek is zeker goed maar onder aas was hij nog steeds een mager blanke ecto , gast heeft alles gebruikt wat er te gebruiken valt imo geen wonder dat die stierf, zijn broer is opgepakt voor aas denk je dat ze gaan zeggen dat die dood is door aas? brb hartaanval in sauna yeah right komt door een dikke abces in zijn reet

Onderliggende hartkwaal :mad:
 
ga ff ergens anders haten, zyzz had een hartafwijking maar dat ging zijn moeder nooit vertellen, heb je topic niet gelezen ofzo?
ow? dus zijn ma weet dat die juiced en toch verteld zij hem niet over zijn hart?

skepticalhippo.jpg
 
Nee die was te hard aan het miren, snap dat dan.
 
ow? dus zijn ma weet dat die juiced en toch verteld zij hem niet over zijn hart?

skepticalhippo.jpg
hij woonde bij zijn pa en hij mocht zijn moeder niet echt dus zag haar waarschijnlijk ook niet zo vaak ;)
 
Als het eerste wijf in dat topic had gezegd dat ze zyzz mooi vond zouden die andere dat ook zeggen, bij wijven is het altijd zo dat de eerste die zijn bek open trekt spreekt voor de mening van alle anderen. En het zijn een stel nerds zoals hier boven word aangegeven :D

&: Haha, ff al hun reacties aan het lezen ;p. die mensen hebben echt niks beters te doen..
 
Laatst bewerkt:
Als het eerste wijf in dat topic had gezegd dat ze zyzz mooi vond zouden die andere dat ook zeggen, bij wijven is het altijd zo dat de eerste die zijn bek open trekt spreekt voor de mening van alle anderen. En het zijn een stel nerds zoals hier boven word aangegeven :D
Haha, ja tuurlijk. :o
 
Hoi Gaylords.

Nog steeds aan 't huilen om Zyzz zie ik?
 
Hoi Gaylords.

Nog steeds aan 't huilen om Zyzz zie ik?
we have to keep on mirin :roflol:
zyzz was gewoon een zalige gast (no homo srs)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 07:15 ----------

hahaha jullie doen wel alsof zyzz je vader is zeg, zijn fysiek is zeker goed maar onder aas was hij nog steeds een mager blanke ecto , gast heeft alles gebruikt wat er te gebruiken valt imo geen wonder dat die stierf, zijn broer is opgepakt voor aas denk je dat ze gaan zeggen dat die dood is door aas? brb hartaanval in sauna yeah right komt door een dikke abces in zijn reet
so epic :roflol:
 
Iemand wordt geowned daar op Girlscene. Wie is cumatmebro, want die laat zich teveel meeslepen
 
Iemand wordt geowned daar op Girlscene. Wie is cumatmebro, want die laat zich teveel meeslepen
heb topic even niet gevolgd hiervoor, wat is girlscene nu weer ?
er word wel heel wat getrold zeker ? :roflol:
 
Waarom gaat dit topic niet dicht ? Zielige personen hier , beetje huilen om zo'n faggot.
 
wow, net dat topic gelezen op dat meisjesforum; je moet toch wel een echte kneus zijn om geowned te worden door een paar 15-jarige onzekere meisjes en dan nog iemand hier die meent te moeten zeggen dat het door een kuddementaliteit is dat al die meisjes het "een vies fysiek" vinden. Mooie projectie alleszins... Ik denk dat hier 3 soorten mensen posten in dit topic:

1. mensen zoals mij en realist die geamuseerd toekijken hoe enkelen onder jullie zich knap belachelijk maken
2. echte faggots die al dan niet uit de kast zijn, maar stiekem toch al een harde plassert krijgen door naar bijna naakte mannen te kijken
3. meelopers die het zogezegd doen "voor de lulz" niet beseffend hoe belachelijk ze eigenlijk voorkomen voor buitenstaanders en wanneer ze een keer deze fase van (post-)puberale adoratie voor een concept/idool/... ontgroeid zijn dit zullen denken:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wel, ik hoop dat jullie even veel moeite in jullie training steken als in het jullie zelf belachelijk maken op dit forum

in be4 u mad, problem, come at me bro en alle andere blijken van gebrek aan tegenargumentatie

problem, faggots?

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 11:52 ----------

:trollfacex:
 
Back
Naar boven