MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Met genoeg tren gain je op 2 koffiekoeken en een whey shake.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 13:57 ----------

Hoeveel weegt die supaturk eigelijk?

u srs?

en staat 2 paginas terug ofso, uit me hoofd 92
 
Srs...

Heb serieus al gekke dingen gezien bij iemand die op tren en hgh zat. Cutten op 1000kcal onder onderhoud, zakken in BF en gewoon op hetzelfde gewicht blijven.
 
ik cut op 2900 kcal u mad?
 
Haha wow, loopt dit topic nog steeds? lol
Zelfs op bb.com praten ze bijna niet meer over Hem. :p
 
Hier in NL lopen ze een beetje achter. ;)
 
Haha wow, loopt dit topic nog steeds? lol
Zelfs op bb.com praten ze bijna niet meer over Hem. :p

nog genoeg hoor, alleen worden alle threads verwijderd door die moderator lunatic
 
Goeie lichaam heeft Supaturk, maar hij is pas rond de 21-23 jaar en heeft iets van 5-10 cycles achter de rug, heb jij het voorover om zon fysiek te hebben maar heel je leven lang TRT te doen? Hij gaat een keer problemen krijgen en dan daag fysiek jammer genoeg :(
 
Goeie lichaam heeft Supaturk, maar hij is pas rond de 21-23 jaar en heeft iets van 5-10 cycles achter de rug, heb jij het voorover om zon fysiek te hebben maar heel je leven lang TRT te doen? Hij gaat een keer problemen krijgen en dan daag fysiek jammer genoeg :(

idd. hij had beter voor een tijdje nog natural kunnen blijven.. maja
 
5 cycles zegt ie zelf, waarvan 2 goede.
 
Goeie lichaam heeft Supaturk, maar hij is pas rond de 21-23 jaar en heeft iets van 5-10 cycles achter de rug, heb jij het voorover om zon fysiek te hebben maar heel je leven lang TRT te doen? Hij gaat een keer problemen krijgen en dan daag fysiek jammer genoeg :(

idd. hij had beter voor een tijdje nog natural kunnen blijven.. maja

5 cycles zegt ie zelf, waarvan 2 goede.

En hij gaat voor de komende 2 jaar bulken voor dit fysiek

2e2fc79.jpg
 
5 cycles zegt ie zelf, waarvan 2 goede.
En jij gelooft het zelf? Check zijn progress pics hij begon te cyclen op zijn 17de en nu is die rond de 21, hij was een dikzak zijn 1 en 2e foto is die Fokcing veel vet kwijtgeraakt en vvm aangekomen en andere foto's is die ****ing veel vvm aangekomen, yeah right 2 cycles.

Bij naso weet ik het niet omdat hij niet veel spier heeft gewonnen elke jaar, maar bij supaturk is het gewoon obvious

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
En jij gelooft het zelf? Check zijn progress pics hij begon te cyclen op zijn 17de en nu is die rond de 21, hij was een dikzak zijn 1 en 2e foto is die Fokcing veel vet kwijtgeraakt en vvm aangekomen en andere foto's is die ****ing veel vvm aangekomen, yeah right 2 cycles.

Bij naso weet ik het niet omdat hij niet veel spier heeft gewonnen elke jaar, maar bij supaturk is het gewoon obvious

Geloof best dat het er 5 waren als hij het zegt, waarom zou die liegen daarover?
 
Back
Naar boven