Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

sinds mijn kennismaking met zyzz epileer ik ook mijn wenkbrauwen wekelijks (no homo)
 
Haha, dat doen best veel mannen. Na dat je het een keer hebt gedaan moet je trouwens bij blijven houden anders krijg je unibrow :D
 
Haha, dat doen best veel mannen. Na dat je het een keer hebt gedaan moet je trouwens bij blijven houden anders krijg je unibrow :D

Sounds like bs to me, door epileren komt het juist minder erg terug dan eerst.
 
Sounds like bs to me, door epileren komt het juist minder erg terug dan eerst.

Als je in eerste instantie heel korte haartjes alleen maar hebt en dan eruit trekt groeien die terug als gewone wenkbrauw haren. Maar duurt idd wel lang.
 
Als je in eerste instantie heel korte haartjes alleen maar hebt en dan eruit trekt groeien die terug als gewone wenkbrauw haren. Maar duurt idd wel lang.

Waarom zouden ze langer teruggroeien?
 
vraag mij af of hij melanotan in kuren gebruikte of constant spoot
 
Waarom zouden ze langer teruggroeien?

Who cares bro, stel niet van die domme vragen. Als je haar eruit trekt, groeit er een nieuw haar voor terug, meestal issie langer en donkerder van kleur. Dat lijkt me volstrekt logisch
 
Who cares bro, stel niet van die domme vragen. Als je haar eruit trekt, groeit er een nieuw haar voor terug, meestal issie langer en donkerder van kleur. Dat lijkt me volstrekt logisch

Ze zijn toch juist lichter en dunner? Heb ik gelezen :o
 
Ik heb geen zin om de voorafgaande ruim 400 pagina's te lezen, maar ik heb zo het idee dat het weinig met bodybuilding te maken heeft.
 
gwn zielig, wat een fakert
 
Back
Naar boven