AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Weer zo´n eentje, het ging niet alleen om zijn lichaam ook om zijn persoonlijkheid etc etc

Whahahahaha :roflol:

Een omhooggevallen, makeup dragende pipo de clown met een te kleine speedo :roflol:

Alle tiener boys lopen op hem te geilen, echt te bizar..
 
Prima ecto fysiek

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Prima ecto fysiek

[Link niet meer beschikbaar]

Moet jij niet eens trainen in plaats van de hele dag op je computertje foto's van half naakte mannen te bekijken? :roflol:
 
10s6gbo.jpg
 
supaturk is een baas
 
Al die foto's maken het wel erg moeilijk om niet te fappen...
 
Lui zijn eigenlijk ook zielig , rondlopen op feesten zo van '' look at me plz ''. Net alsof iedereen daarop zit te wachten , ****ing gayboys. DavidCentral +10000000
 
hm ben benieuwd of ik ze tegen kom bij tomorrowland, k*t ectos.
 
geef het filmpje van zyzz come at me bro met goede verhoudingen is :(
 
Al die haters... they're just mirin'

Whaha mirin', op wat dan? Op een paar ecto achmed's die overal de popi jopi uithangen met hun superdude kapsel? :roflol:

Gelukkig staat dit topic in de humor sectie..

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 00:32 ----------

Lui zijn eigenlijk ook zielig , rondlopen op feesten zo van '' look at me plz ''. Net alsof iedereen daarop zit te wachten , ****ing gayboys. DavidCentral +10000000

Misschien dat ze dat daar diggen, maar als zo'n mannetje hier op een feest zo in z'n te kleine broekje gaat lopen en populair gaat staan doen bij iemand z'n vriendin heeft ie hem meteen te pakken denk ik..

Misschien dat een paar klappen op die haakneuzen meehelpt aan hun AeStHeTiCz? :roflol:
 
Laatst bewerkt:
wat een disrepect tegen de king of aesthetics
 
Back
Naar boven