AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Bijna alle posts hir gaan over het haten van Chestbrah, wat is er zo fout aan die gozer dan? ;p don't get it.
Omdat hij de enige is die pissed off raakt en terug scheld en hij heeft een shitty fysiek voor all die cycles wat die dus heeft gedaan en off cycle = does he even lift?
 
threads waarin cb terugscheld?
 
Vooral omdat ie Zyzz 1 op 1 kopieert (althans probeert) vandaar de papegaai
 
Hahaha godver, die post van Guess :roflol:
karma when i can
 
:roflol:

Wel goede triceps.

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 18:05 ----------

Is er voor de rest nog een verhaal aan verbonden? Heo noemt hij? En waarom duikt zijn hoofd overal op?


Voor zover ik weet niet een speciaal verhaal. Dit is cameljockey, op een gegeven moment postte hij in een populair topic een poosje terug (ik weet niet welk topic en wanneer) en toen ging iedereen zijn avi quoten. Sindsdien is zijn avi pic een begrip geworden op de misc en hij een legende (maar niet bepaald in de goede zin). Niet echt een speciaal verhaal dus, maar wel lollig.
 
:roflol:

Wel goede triceps.

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 18:05 ----------




Voor zover ik weet niet een speciaal verhaal. Dit is cameljockey, op een gegeven moment postte hij in een populair topic een poosje terug (ik weet niet welk topic en wanneer) en toen ging iedereen zijn avi quoten. Sindsdien is zijn avi pic een begrip geworden op de misc en hij een legende (maar niet bepaald in de goede zin). Niet echt een speciaal verhaal dus, maar wel lollig.

Volgens mij had hij een modellenwedstrijd gewonnen http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=141398651&page=1 maar is de pagina offline gegaan foto's van andere kandidaten werden de grond in getrolled :roflol

F9DHQ.gif
 
cmon guys, dat is cameljockey facial aesthetics 10/10
 
Modellenwedstrijd is van pas geleden, toen was hij al beroemd :p
Heb het niet zo meegekregen eigenlijk dus: cliffs? :)

meisje op nr 1 had 3000 likes, CJ kreeg binnen 2-3 dagen rond de 5000 likes en meisje (en andere deelnemers) werd getrolled. CJ had dus gewonnen maar de facebook ging offline vanwege fraude :o
 
Chestbrah lijkt op Patrick Jumpen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven