Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

haha huh hoezo komen jullie steeds somaar met rijstwafel enzo, ga aa buiten spelen

ik wil wedden voor miljard euro dat ik em niet ben, kom dan a bangerik...kom wedden dan,...haha je gaat zien.
chek ip ofzo met je rijstwafels steeds

jy ben nie goed a mattie kom naar buiten mattie we gaan zien a mattie
 
haha en hiervoor heeft ie een aantal keer gekuurd? (las ik op misc enzooo)http://h11.abload.de/img/charlie_murphy_laughilbk65.gif

zo zie je er gewoon uit als je 2 jaar natural traint, haha check die dunne arm rechts. Borst is ook nie echt goed. Op andere fotos ziet hij er soms veel beter uit, en dan op videos ziet ie erg dun uit.

hij is gwn droog enzo..mja hij is ook wat langer
verder respect voor zyzz , hij is god of aesthetics (no homo)
not sure if srs
 
haha huh hoezo komen jullie steeds somaar met rijstwafel enzo, ga aa buiten spelen

ik wil wedden voor miljard euro dat ik em niet ben, kom dan a bangerik...kom wedden dan,...haha je gaat zien.
chek ip ofzo met je rijstwafels steeds

Hahaha ok.
Die praat, not sure if srs !?
 
Keek net op fb op pagina 'R.I.P Aziz...' na 10min had zijn status 666 likes (number of the devil) en na 15min al 1000+

-> People didn't forget about the king, they still mirin'
 
Iemand zou al het beeldmateriaal van de King (moge hij ruste in vrede) op een dvd'tje moeten zetten.
Collectors Edition.
 
Iedereen die haat op zyz zijn fysiek (lees alleen fysiek) heeft ook nooit zelf een goed fysiek, als rob, trickster, seeker of bigt nou zouden haten vond ik het nog oke... :o
 
Iedereen die haat op zyz zijn fysiek (lees alleen fysiek) heeft ook nooit zelf een goed fysiek, als rob, trickster, seeker of bigt nou zouden haten vond ik het nog oke... :o

Het zou een schande zijn als je er met minder bij loopt als je zoveel als hem gebruikt hebt.
 
Iedereen die haat op zyz zijn fysiek (lees alleen fysiek) heeft ook nooit zelf een goed fysiek, als rob, trickster, seeker of bigt nou zouden haten vond ik het nog oke... :o

Je vergeet kuki..
 
Iedereen die haat op zyz zijn fysiek (lees alleen fysiek) heeft ook nooit zelf een goed fysiek, als rob, trickster, seeker of bigt nou zouden haten vond ik het nog oke... :o

Maar ik haat ook op zyzz zijn fysiek :wave: :D
 
Back
Naar boven