AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (16 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nee maakt idd allemaal niks uit dikke care, is er alleen maar aan dood gegaan, stelt weinig voor verder.

orly¿
The family received a copy of the official post-mortem report from the Department of Foreign Affairs and Trade, confirming a previously undiagnosed heart condition caused a cardiac arrest on August 5 while Mr Shavershian was holidaying in Thailand.
 

Hart problemen in combinatie met onverantwoord gebruik van doping gaan prima samen denk jij?
Doping dat per definitie onverantwoord is als je een hartprobleem hebt.

Durf het niet met zekerheid te zeggen, maar was zijn moeder hiervan niet op de hoogte, die het doodleuk verzweeg?
 
Nee maakt idd allemaal niks uit dikke care, is er alleen maar aan dood gegaan, stelt weinig voor verder.


Hij is niet dood :mad: het is een trollactie :bang:

:sad:
:treuren:
 
Zyzz is een profeet die hier is gekomen om aesthetics te introduceren inplaats van die retard misvormde zak aardappelen bodybuilders die deze sport een slechte naam geven.

Zijn dood maakt niks uit, hij heeft zijn werk gedaan. Zyzz is gestorven voor aesthetics.

u mad zyzz haters ?

/care
 
Zyzz is een profeet die hier is gekomen om aesthetics te introduceren inplaats van die retard misvormde zak aardappelen bodybuilders die deze sport een slechte naam geven.

Zijn dood maakt niks uit, hij heeft zijn werk gedaan. Zyzz is gestorven voor aesthetics.

u mad zyzz haters ?

/care

+1, shreddology all the way baby!:cool:
 
Zyzz WAS een malloot die aandacht te kort kwam en uit gekkigheid niet meer wist wat die moest doen.
En zich om die reden vol propte met allerlei narigheid, snakkend naar een beetje aandacht, oftewel beta in zijn puurste vorm.
 
zyzz is een profeet die hier is gekomen om aesthetics te introduceren inplaats van die retard misvormde zak aardappelen bodybuilders die deze sport een slechte naam geven.

Zijn dood maakt niks uit, hij heeft zijn werk gedaan. Zyzz is gestorven voor aesthetics.

U mad zyzz haters ?

/care


+1
 
Zyzz WAS een malloot die aandacht te kort kwam en uit gekkigheid niet meer wist wat die moest doen.
En zich om die reden vol propte met allerlei narigheid, snakkend naar een beetje aandacht, oftewel beta in zijn puurste vorm.

mensen hebben de neiging om redeneringen uit hun eigen realiteit toe te passen op het leven van anderen:)

maw: de enige reden dat PatrickvH zoals Zyzz zou doen is als hij een maloot die aandacht te kort komt was.
Omdat dit voor PatrickvH zo is, betekent echter niet dat dat voor Zyzz ook het geval was, want Zyzz is een andere persoon en heeft dus een andere kijk op het leven dan PatrickvH.

:kiss:
 
Is ook altijd 1× per maand even een hater die komt haten in dit topic, deze week is het patrick, welkom:D
 
mensen hebben de neiging om redeneringen uit hun eigen realiteit toe te passen op het leven van anderen:)

maw: de enige reden dat PatrickvH zoals Zyzz zou doen is als hij een maloot die aandacht te kort komt was.
Omdat dit voor PatrickvH zo is, betekent echter niet dat dat voor Zyzz ook het geval was, want Zyzz is een andere persoon en heeft dus een andere kijk op het leven dan PatrickvH.

:kiss:

het got logic'd
 
Bye bye Faprick :hello:
 
When asked about death:
"Everybody, one day will die, and be forgetton. Act and behave in a way that will make life interesting and fun, **** a mundane predictable life working monday to friday with something you derive no pleasure from; just living life out till you grow old and wither away. Find a passion, form relationships, dont be afraid to get out there and **** what everyone else thinks, trust me its alot more fun that way.

Dont ever pay people out or put people down. Instead just put yourself up and let the haters do their thing. Id rather be a person thats hated on, than a person that does the hating. A wise man one said...

Haters gonna hate!"
Amen ...

Rip
 
mensen hebben de neiging om redeneringen uit hun eigen realiteit toe te passen op het leven van anderen:)

maw: de enige reden dat PatrickvH zoals Zyzz zou doen is als hij een maloot die aandacht te kort komt was.
Omdat dit voor PatrickvH zo is, betekent echter niet dat dat voor Zyzz ook het geval was, want Zyzz is een andere persoon en heeft dus een andere kijk op het leven dan PatrickvH.

:kiss:

Aldus een diepgaande analyse van dbb's eigen dr.Phil.
Daar kan ik natuurlijk niet tegenop...

Maar vertel eens, de patronen die ik bij Zyzz zie als een vorm van aandachttrekkerij zie jij als psychologisch wonder niet?
Eigenlijk moet ik dat meer zien als uiting van een unieke persoonlijkheid, of niet Dr.Angelus?

xxx

Is ook altijd 1× per maand even een hater die komt haten in dit topic, deze week is het patrick, welkom:D

Pas maar op dat ik het niet leuk ga vinden, dan zou ik wel is langer dan een weekje kunnen blijven hangen. :D
 
Aldus een diepgaande analyse van dbb's eigen dr.Phil.
Daar kan ik natuurlijk niet tegenop...

Maar vertel eens, de patronen die ik bij Zyzz zie als een vorm van aandachttrekkerij zie jij als psychologisch wonder niet?
Eigenlijk moet ik dat meer zien als uiting van een unieke persoonlijkheid, of niet Dr.Angelus?

xxx

net zoals jij pas ik er mn eigen realiteit op toe: ik zie iemand die het leven niet serieus neemt, gewoon wat lol maakt, en andere mensen probeert te wijzen op de absurdheid van hun leven zo serieus te nemen.

Wat Zyzz' echte beweegredenen zijn kan ik, net zoals jij, enkel maar naar raden.
Een hoop filmpjes van minder dan 2 minuten/stuk zeggen immers bitter weinig over een persoon die 22 jaar op deze aardbol heeft rondgelopen:)
 
net zoals jij pas ik er mn eigen realiteit op toe: ik zie iemand die het leven niet serieus neemt, gewoon wat lol maakt, en andere mensen probeert te wijzen op de absurdheid van hun leven zo serieus te nemen.

Wat Zyzz' echte beweegredenen zijn kan ik, net zoals jij, enkel maar naar raden.
Een hoop filmpjes van minder dan 2 minuten/stuk zeggen immers bitter weinig over een persoon die 22 jaar op deze aardbol heeft rondgelopen:)

Jammer dat je niet hapt :D maar zo hoog had ik je ook wel ingeschat.

Door in feite te beweren dat iedereen in zijn eigen realiteit leeft (wat correct is) kan je natuurlijk wel alles bagataliseren.
Er zijn duidelijke aanwijzingen dat Zyzz een aandachtshoertje is.
 
Back
Naar boven