MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Jammer dat je niet hapt :D maar zo hoog had ik je ook wel ingeschat.

Door in feite te beweren dat iedereen in zijn eigen realiteit leeft (wat correct is) kan je natuurlijk wel alles bagataliseren.
true, maar bij mensen die je irl kent heb je een hele voorgeschiedenis aan informatie, waar je een juister beeld mee kan vormen. Over een internetpersoonlijkheid met enkele videos daarentegen kan je niks zinnigs zeggen:)
Er zijn duidelijke aanwijzingen dat Zyzz een aandachtshoertje is.

miscachtergrond is net een zware aanwijzing dat hij het gewoon voor de lulz deed;)
 
true, maar bij mensen die je irl kent heb je een hele voorgeschiedenis aan informatie, waar je een juister beeld mee kan vormen. Over een internetpersoonlijkheid met enkele videos daarentegen kan je niks zinnigs zeggen:)


miscachtergrond is net een zware aanwijzing dat hij het gewoon voor de lulz deed;)

En door het continu posten van rare, "grappige" en ongewone filmpjes van jezelf kan je niet tot de conclusie komen dat hij het waarschijnlijk voor de aandacht deed?
Het feit dat hij veel aandacht kreeg en ermee doorging is dan natuurlijk ook toeval...
 
Hart problemen in combinatie met onverantwoord gebruik van doping gaan prima samen denk jij?
Doping dat per definitie onverantwoord is als je een hartprobleem hebt.

Durf het niet met zekerheid te zeggen, maar was zijn moeder hiervan niet op de hoogte, die het doodleuk verzweeg?

+1 ze werkte toch op de dienst cardiologie,ze wist dat hij klachten had en als ze weet had van anabolen had ze maatregelen moeten nemen
 
En door het continu posten van rare, "grappige" en ongewone filmpjes van jezelf kan je niet tot de conclusie komen dat hij het waarschijnlijk voor de aandacht deed?
Het feit dat hij veel aandacht kreeg en ermee doorging is dan natuurlijk ook toeval...

Nee, het feit dat het onmogelijk is om in zyzz zijn hoofd te kijken, maakt het alleen voor zyzz zelf mogelijk, om er een conclusie aan vast te hechten. Met andere woorden zouden het gewoon hypotheses blijven.
 
Die moeder is gewoon retarded.

Weten we iig van wie Zyzz het heeft :D
Ach die moeder zag een kind dat geen aandacht kreeg, plots kreeg die aandacht en zagen mensen hem wel staan.
Niet dat het oke is, maar waarschijnlijk wou die moeder dat niet van hem afnemen.

Nee, het feit dat het onmogelijk is om in zyzz zijn hoofd te kijken, maakt het alleen voor zyzz zelf mogelijk, om er een conclusie aan vast te hechten. Met andere woorden zouden het gewoon hypotheses blijven.

Psychologen ook maar afschaffen dan?
De mening van Zyzz over hemzelf is net zo goed een hypothese en waarschijnlijk niet objectief.
Hoody je lijkt me een aardige jongen, dus sla asjeblieft niet van die onzin uit m'kay?
 
Is er nou nog zo een nichten film van hem uitgekomen na zijn dood, of was dat er niet meer van gekomen?
 
Die k*tchestbrah laat iedereen veel te lang wachten
 
Chestbrah
it has been confirmed, the crew and i shall be embracing belgium mid year for tomorowland (3 day festival). Come at me European women

wut :eek:
 
Edit/ Chestbrah @ Belgium yeaaaah
 
fuark, want to go :(
 
is zyzz daar ook?
 
is zyzz daar ook?

ju8lf9.gif
 
Supaturk
Cant wait. The whole crew to Amsterdam on the 22nd July for a couple days then off to Belgium for Tommorowland July 27th-30th - Come at us Europe!
 
Ik ga binnenkort naar Bangkok, weet iemand welke sauna het was? Ik wil even de plek bezoeken. Ik las ergens iets van Babylon sauna, maar weet iemand hoe het echt zit?
 
Crew @ Tomorrowland??

Dan ga ik lekker mijn 2eros aantrekken en shredded as phack voorbij hen lopen. Mss mag ik hen vriend wel zijn :eek:

Kunnen ze mij verhalen vertellen over Zyzz (no homo)
 
Ja, ze komen naar tomorrowland !
Jammer dat Zyzz er niet meer is :(

Ik weet waarvoor te trainen Fuaaaaaaark!

Chestbrah op zn smoel slaan haha :roflol:
 
Ja, ze komen naar tomorrowland !
Jammer dat Zyzz er niet meer is :(

Ik weet waarvoor te trainen Fuaaaaaaark!

Chestbrah op zn smoel slaan haha :roflol:

:roflol: Als je hem in echt ziet ga stotterend om zijn handtekening vragen en of je met hem op de foto mag.
 
:roflol: Als je hem in echt ziet ga stotterend om zijn handtekening vragen en of je met hem op de foto mag.

Kvind het een phag, maar wrs zal ik wel met hem op de foto gaan.
Handtekeningen vind ik maar nutteloos.
 
Back
Naar boven