XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Aas of geen aas zyzz had een nice fysiek zen troll gedrag tjah... Mirinbrah
 
Zyzz vond ik ook wel een held, maar kom op man, die rest van die crew zijn gewoon een bunge of fags. Die Zyzz was gewoon een authentieke persoonlijkheid, de rest probeert gewoon mee te liften op zijn succes. Fail. Door zulk soort mensen te apotheoseren laat je ze alleen maar in de waan dat ze wat zijn, terwijl het gewoon een stel meelopende homofielen zijn, opgepompt van de roids.
 
Supaturk's tattoo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Lol faggot dat is een grap.

Heb je filmpje ook met geluid gehoord retard ?
Hij staat zo strak als wat , is niet voor niets overleden aan al die troep.

---------- Post toegevoegd Sun 12 Feb 2012 om 12:31 ----------

En als je hier bewondering voor hebt .. wat een sad fysiek heb je zelf dan ?
Iedereen bekijkt hem als een voorbeeld maar is gwn kereltje dat 2jaar traint en vol winny tabs en clen zit. Nothing special.
Zo lopen er genoeg rond op de wereld.
 
Heb je filmpje ook met geluid gehoord retard ?
Hij staat zo strak als wat , is niet voor niets overleden aan al die troep.

---------- Post toegevoegd Sun 12 Feb 2012 om 12:31 ----------

En als je hier bewondering voor hebt .. wat een sad fysiek heb je zelf dan ?
Iedereen bekijkt hem als een voorbeeld maar is gwn kereltje dat 2jaar traint en vol winny tabs en clen zit. Nothing special.
Zo lopen er genoeg rond op de wereld.

beetje kort door de bocht kerel
 
@back

Ik heb het filmpje een jaar eerder gezien lieve schat. Hij is gewoon aan het trollen, maar haters zoals jij proberen altijd het negatieve uit Zyzz te halen. Misschien moet je hem eens beter volgen, dan hier het topic te verzieken.

En wat heeft mijn fysiek hier mee te maken? Je moet verder kijken dan je neus lang is. Zyzz is geen persoon, nee het is een lifestyle.
 
lol leuke vergelijking maar hij gaat op geen enkel punt van jbw in.. ben het overigens met jbw eens
 
Wat ziet hij er slecht uit zeg na ****ing veel kuren
 
Al zou iemand een vid maken waarin hij Chestbrah op z'n bek slaat en het vervolgens op internet post zou dat waarschijnlijk de hele wereld over gaan :roflol:
 
Back
Naar boven