Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zal nooit heel zwaar zijn geweest vooral heel droog. Hij heeft ook de genen mee om het er zo uit te laten zien,
Als jij met een ander frame op 1.86 en een laag vet percentage en hetzelfde aantal kilo's komt te staan wil niet zeggen dat je eruit ziet als hem.
 
hmmmmzzzz ben benieuwt hoe dicht ik in de buurt van zijn fysiek kan komen volgend jaar
ben nu bezig met een bulk kuur
dan rest van het jaar off

dan jaar derop een cut kuur, en dan kijken wat ik overhou :)
 
zie ook maar één thai op die pics?
NEE dus was niet van in Thailand beunhaas.


Nu je het zegt, die spleetogen zien er inderdaad meer uit als australiers, zat ik weer helemaal verkeerd te kijken.. Wat stom van me
 
Zo ongelovelijk laag staat zyzz toch ook niet? Als je sommige fotos kijkt spant hij niet aan en zie je bijna geen abs?

inbe4 flamewar
 
In die party flicks ziet hij er slecht uit idd.
 
Zo ongelovelijk laag staat zyzz toch ook niet? Als je sommige fotos kijkt spant hij niet aan en zie je bijna geen abs?

inbe4 flamewar

ja vond ik ook altijd, vergeleken met sommige bb'ers zie je ook niet zoveel veins bij hem
 
158xzt.jpg
 
enkel chestbrah, met op het einde een zyzz dance filmpje dat ik al tig keer gezien heb.

k*tfilmpje
 
over een week komt de tribute uit toch?
AAAAWHYEA
 
In die party flicks ziet hij er slecht uit idd.

ja vond ik ook altijd, vergeleken met sommige bb'ers zie je ook niet zoveel veins bij hem

Seems natty haalbaar :o

Geen veins is aan de ene kant wel aesthetic imo, aan de andere kant minder bruut.

veel meisjes die ik ken vinden aderen juist vies... wat dat te gaat had zyzz wel goede genen. Moet zeggen dat ik hem heel aesthetic vind maar niet super groot, bijvoorbeeld chest valt reuze mee, gewoon mooie vorming, armen waren dan wel weer vrij groot met gigantische definitie.
 
Back
Naar boven