Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

kerel van de misc had naar een ziekenhuis in thailand gebeld waar zyzz zn lichaam zou liggen. een willekeurige dokter van dat ziekenhuis nam op en bevestigde dat het lichaam van aziz shaversian daar inderdaad was. heb het gesprek nog altijd staan op mn ipod. dus als jullie veronderstellen dat dit allemaal een grote troll is, dan zou david alki ook elke dokter in bangkok moeten omgekocht hebben om te liegen :rolleyes: yeah right..
 
Die conspiracy theories zijn om te lachen man, hij is dood helaas.
 
Laatst bewerkt:
Het doet me een beetje denken aan al die foto's van het monster van lognes met die vage foto, Het enige wat je ziet is een vage foto van iemand die trekken heeft van het zyzz postuur.
 
forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=143324013&page=8
 
iemand die zelf loopt te janken wanneer zn kat sterft heeft de ballen niet om zn eigen dood te faken for the sake of trolling:)

/discussie
 
Dit word steeds meer epic, of hij nou dood is of niet :roflol:
 
oh snap

http://www.youtube.com/watch?v=_YWphqWP17M&feature=player_embedded

edit: nog eens de foto ter vergelijking

2isb2ax.jpg


---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 11:45 ----------

238dmp.jpg
 
Laatst bewerkt:
oh lawd shit got real :D

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 11:48 ----------

24 maart wordt epic

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 11:53 ----------

Wat ik niet snap is, 24e maart komt toevallig een vid over zyzz uit en paar dagen tevoren ''lekt'' deze pic. Is hier enige verband tussen? Zou het opzettelijk zo worden gedaan, aangezien OP is verdwenen, om vid hits te verhogen?
 
Zou idd ziekste trolling zijn dat ik ooit gekend heb..
Maar wat ik me dan afvraag, al die figuranten die hebben meegewerkt aan de zyzz legacy video weten dan tog meer?
Wat er in de video zal komen?

Opmerkelijk was ook dat er maar een kleine groep kwam opdagen voor mee te spelen in de video.. Terwijl ik tog dacht dat zyzz duizenden fans zou hebben die mee in de video zouden willen spelen..
 
dan nog, kerel is dood. Zou epic genoeg geweest zijn om m te laten heropstaan op 14 augustus, ten laatste op die event op 19 november.

i do not be leaf :)
 
Het lijkt heel onwaarschijnlijk maar als het trolling vn zyzz is dan wordt dit wel wereldnieuws volgens mij..
 
Ja als Alki meedoet hierin kun je wel verwachten dat een week dood spelen niet voldoende is om wereldnieuws te bereiken.
 
Ja als Alki meedoet hierin kun je wel verwachten dat een week dood spelen niet voldoende is om wereldnieuws te bereiken.

Nee maar zon legend als zyzz een half jaar dood laten spelen is tog wel wat anders..

Ik ben egt benieuwd wat het gaat worden..
 
Dit is al nummer 7 voor vandaag. Hoop dat eric / t een goede dag hebben voor je/jullie.

:roflol:

+/- 15.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
die video van zyzz graf is OOK niet duidelijk net als al die andere foto's
wtf is hier aan de hand haha

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 12:43 ----------

op welk account zou de video gedropt worden?
 
dan nog, kerel is dood. Zou epic genoeg geweest zijn om m te laten heropstaan op 14 augustus, ten laatste op die event op 19 november.

i do not be leaf :)

Neen, nu pas beginnen de mensen Zyzz langzaam te vergeten (zag je wel aan discussie topic de laatste weken). Dat betekent dat ongeveer net nu het impact effect maximaal zal zijn, omdat er zoveel speculatie over hem is geweest. En dan nog wel precies op zijn verjaardag. Als het gebeurt, gaat het de 24ste gebeuren, en geloof me... het gebeurt :cool:
 
Back
Naar boven