XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

still mirrin

Heb gelijk die tracks gedownload

Hans Zimmer - Time
Shogun - Skifire
John O Callaghan feat. Sarah Howells - Find Yourself (Cosmic Gate Remix)
Example vs Quintino & Sandro Silva - The Way You Kissed Me (Hardwell Mash Up)
Hardwell - Cobra (original Mix)
Chicane ft. BLandine - What am I doing here (McAuley Rework)
Arty - Zara
Avicii - Enough is Enough
Above and Beyond - Sun and Moon
Shogun - Save me
Armin Van Buuren - Coming Home



heb ff afspeellijst ervan gemaakt in youtube, hier is de goede link die andere op vorige pagina werkte niet goed


http://www.youtube.com/playlist?list=PL28CD937A7CE0FD71&feature=mh_lolz
 
aitt chille nummerss
 
thnx sky <3

---------- Post toegevoegd Fri 23 Mar 2012 om 11:36 ----------

fack.. dit was het dan.. niks meer om naar uit te kijken </3
 
Yup forever mirin'
 
Meeste gasten uit die vid liften volgens mij niet eens, gewoon hangjongeren, ecto's. Do they even lift? :o
 
Meh, beetje vage video..had wat beters verwacht. Wel mooi om die 'transformation' te zien, mooi fysiek had hij.
 
traantje gelaten toen chestbrother dat zei in de laatste minuut :(
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

the king will be missed
 
Wat een ziek fysiek had hij toch he.
 
Nice vid. Had wel wat meer footage verwacht eigenlijk, maar maakt niet uit forever mirin' <3.

(Wel jammer van die ecto's in die tanktops die helemaal beweren in hem te geloven, en zelf nog nooit een gewicht hebben aangeraakt volgens mij)
 
Nice vid. Had wel wat meer footage verwacht eigenlijk, maar maakt niet uit forever mirin' <3.

(Wel jammer van die ecto's in die tanktops die helemaal beweren in hem te geloven, en zelf nog nooit een gewicht hebben aangeraakt volgens mij)
zijn gewoon groupies niet teveel van aantrekken. filmpje valt wel wat tegen eigenlijk
 
**** Pre work out boosters.

Zyzz Legacy vid ftw !!
 
a manly tear was shed

happy birthday zyzz, rip & forever mirin'
 
Meeste gasten uit die vid liften volgens mij niet eens, gewoon hangjongeren, ecto's. Do they even lift? :o

+1

Vond de vid waar iedere zyzz fanboy zo naar uitkeek ook niet echt bijzonder hadden ze btr kunnen doen imo.

En kreeg nou niet echt het gevoel dat zyzz zo populair was in syndney met al die ecto friends die hun laatste eer aan zyzz tonen.

Wel wat grappige stukjes hier en daar en goede soundtrack maar meer niet beetje een gemiste kans.
 
Damn... Cried as a fagget
 
Back
Naar boven