AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Tranen bij de vid..

Toch heb ik een raar gevoel hierbij.. er wordt zoveel verwezen naar het verschil tussen Aziz en het typetje Zyzz. De hele video heeft een groot motiverend moraal. Zyzz dat nu als een spirit wordt genoemd. Ik wil niet respectloos zijn maar als ik Chestbrah bij zijn graf zie, ik weet niet, maar wie gaat zoiets filmen? Hij staat klaar tot de camera draait dat zie je zo. Ik kreeg het gevoel dat het typetje Zyzz is gestorven, dat Aziz van dit typetje af wou om een reden. Als dit zo zou zijn, is dit toch de manier om te eindigen..

Toch hoop ik nog dat er iets gebeurt deze nacht in Miami, anders zal dit de laatste vid zijn vrees ik die we te zien krijgen. Waarom post Chestbrah de vid vroeger dan verwacht door familiale verplichtingen.. Of er gebeurt iets of ik wil gewoon niet opgeven met hopen dat hij nog leeft.. :-(

Zyzz is de King en zal dat voor altijd blijven.

Ik ben dankbaar voor de inspiratie en motivatie die hij mij elke dag geeft. Haters gonna hate.

Forever mirin' <3
 
Laatst bewerkt:
Hmm weird.. Pas 2 weken geleden uberhaupt over het bestaan van zyzz te weten gekomen, maar op de een of andere manier maakt het toch best veel indruk allemaal...

Vreemd omdat die filmpjes van hem realistisch gezien nu ook weer niet zo speciaal waren, en mensen met zijn fysiek heb ik wel vaker gezien op foto's, en hoewel het voor mij een droomfysiek is ben ik er nooit bij iemand blijven stilhangen ofzo....

Het doet me ook echt best wat dat hij dood is, terwijl ik de hele beste man niet eens ken... Normaal heb ik dat nooit, ook niet bij jonge mensen, hoe sneu het ook is natuurlijk...

Iig, thanx voor de music, aardig wat lekkere nummertjes erbij gekregen door hem om op te knallen ( + extra motivatie )
 
Hmm weird.. Pas 2 weken geleden uberhaupt over het bestaan van zyzz te weten gekomen, maar op de een of andere manier maakt het toch best veel indruk allemaal...

Vreemd omdat die filmpjes van hem realistisch gezien nu ook weer niet zo speciaal waren, en mensen met zijn fysiek heb ik wel vaker gezien op foto's, en hoewel het voor mij een droomfysiek is ben ik er nooit bij iemand blijven stilhangen ofzo....

Het doet me ook echt best wat dat hij dood is, terwijl ik de hele beste man niet eens ken... Normaal heb ik dat nooit, ook niet bij jonge mensen, hoe sneu het ook is natuurlijk...

Iig, thanx voor de music, aardig wat lekkere nummertjes erbij gekregen door hem om op te knallen ( + extra motivatie )

Good first post :roflol:
 
Denk laat me eens van de gevoelig kant zien om te beginnen ^^
 
Nope... Wel ooit account gehad hier maar weet de naam daar niet meer van, just in case u ' r wondering..
 
Heb ik nou echt zo iets raars gezegd dan ;)

Nee weet niet meer hoe die heette, gemaakt toen ik 18 was...
 
True, met jouw stats moet je ook al behoorlijk in de buurt komen lijkt me. :)

Mwa op mijn lengte met dit gewicht voel ik me nog aardig ecto. Qua massa ben ik al minder, en qua belijning en verhoudingen helemaal. Ben wel naturel, maar ik zou geen moment twijfelen om mijn lichaam te ruilen met Zyzz (in levende toestand dan he).
 
Mwa op mijn lengte met dit gewicht voel ik me nog aardig ecto. Qua massa ben ik al minder, en qua belijning en verhoudingen helemaal. Ben wel naturel, maar ik zou geen moment twijfelen om mijn lichaam te ruilen met Zyzz (in levende toestand dan he).

pics?
 

Heb helaas niet veel, op m'n avatar is zo'n beetje de enige en die is van 2 jaar terug. Op 1.96 moet je echt wel rond de 130 wegen om een beetje goed groot en vol te staan, voel me nog zwaar ecto.
 
Heb helaas niet veel, op m'n avatar is zo'n beetje de enige en die is van 2 jaar terug. Op 1.96 moet je echt wel rond de 130 wegen om een beetje goed groot en vol te staan, voel me nog zwaar ecto.

je ziet er buff uit man ;)
 
Fuuuark, Forever Mirin!
 
Happy 23rd Birthday Son Of Zeus, Brother Of Hercules, Father Of Aesthetics.

Forever mirin' <3
 
Heb helaas niet veel, op m'n avatar is zo'n beetje de enige en die is van 2 jaar terug. Op 1.96 moet je echt wel rond de 130 wegen om een beetje goed groot en vol te staan, voel me nog zwaar ecto.

mirin facial aesthetics/10
 
Heb helaas niet veel, op m'n avatar is zo'n beetje de enige en die is van 2 jaar terug. Op 1.96 moet je echt wel rond de 130 wegen om een beetje goed groot en vol te staan, voel me nog zwaar ecto.


I know the feelin brah...
 
still missing that sick cunt :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven