MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

foto 6 is waarschijnlijk na een shot melanotan:p
 
weuw die broek bij 3....

neon-pink-alien_design.png
 
Wat is dat voor magazine dat zyzz bekijkt bij 8:27?
 
screen van die feyoso comments please, karma :)

epic trouwens dat filmpje

heb de comments maar gekopierd ;)

Kevtii Luvz bro[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 1

[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] however young he is, chestbrah still has no chest[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 8


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] i lold so hard[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 3


[Afbeelding niet meer beschikbaar]Robert Soklevski Lmao 20 years of age? I'm 17 and look better and bigger. [Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 6


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] does this guy even lift?[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 3


[Afbeelding niet meer beschikbaar]Supaturk ‎[Link niet meer beschikbaar] - Got any progress pics? Thick,Solid,Tight?[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] inafter SupaTurk[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 1


[Afbeelding niet meer beschikbaar]Brandon J. Reyes If he has a damn fan page then I should make one.

His body isn't anything special[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 1


[Afbeelding niet meer beschikbaar]Luke Grabowski **** some people are jealous cunts. [Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 2


[Afbeelding niet meer beschikbaar]Supaturk lol fuark at backlash. "Be a sick cunt not a hard cunt."[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] ‎20yr old still in the cradle [Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] manlets gonna man[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] just give me 1 year progress and ill show u wat i got supaturk[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 3


[Afbeelding niet meer beschikbaar]Brandon J. Reyes Brb making fan page[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 2


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] And not a single front on picture was seen that day.[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 7


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] Supa I show everyone in my gym pictures of you before we hit chest[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] Dat dere full respect to beginners[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] fuaaarrr[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk


[Afbeelding niet meer beschikbaar]Luke Grabowski Brandon J. Reyes your biceps look like surfboards, no peak and complete straight. Lay off the kid.[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 5


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] haters gonna hate[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 2


41804_164753863641198_1712877378_q.jpg
Kevtii If I would give all my haters a sperm shot, my girl would have any this weekend. Sorry brothers, next time[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 1


[Afbeelding niet meer beschikbaar]Connor Harrison Haters gonna Hate, old mate gon dominate. stop being gay cunt haters.
If turk approves, i approve.[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 1


[Afbeelding niet meer beschikbaar]Emmanuel Tallia im 12 and i can bench press the 120s[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] ‎20 signing in.[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 3


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] Muscles from Belgiummm! Nice work Kevin! ;-))[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] only 18 and look better then this guy, just saying...............[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] He looks like shit and i'm being completely ****ing serious.[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] That Kadzz guy 5 feet tall?[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] Heads bigger than his torso, da ****[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 1


[Afbeelding niet meer beschikbaar]Jessy Lehmann Watch out your comment bro^[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] when will it be my turn for page sharing?[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 2


[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ediz Ozturk not being a sad cunt or a hard cunt or any type of cunt or anything..

but seeing guys with pages like this, and reading through his past statuses, actually makes me want to disable my page so im not tied or linked to individuals such as those in the OP.

srs[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 16


[Afbeelding niet meer beschikbaar]Jessy Lehmann this[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] don't do it pinebrah, you're better than that....[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk


[Afbeelding niet meer beschikbaar]Daniel Raciti ‎^^^Just make one bro every other little faggot is....[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk


[Afbeelding niet meer beschikbaar]Matt Hughes Dat manlet[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] lil shredder[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk


[Afbeelding niet meer beschikbaar]Matt Mason Does this guy even lift?[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] love you supaturk[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk


373033_105894942812481_1070107801_q.jpg
[Link niet meer beschikbaar] WHEN. WILL. IT. BE. MY. TURN?[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 2


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] ‎"everyone like my page of me showing stock standard body" - kevtii[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 2


[Afbeelding niet meer beschikbaar]Dennis Lee another aesthetic fan page.... in the words of jbw 'what are you bringing to the table?'[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 2


[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ben Huppatz What age??[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] Wdf is with any bodies creating pages. Like let's all become state famous go gym one month and create a fan page and post information I can google[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [Afbeelding niet meer beschikbaar] 3


[Afbeelding niet meer beschikbaar]Jan Heitinga this guy has already even done 2 bicycle rides and still looks like this[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk


[Afbeelding niet meer beschikbaar]Kevin Gaarlandt It's not the size that count, it's the aesthetics that count.[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk


[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] He's from a dutch bb site, has done multiple cycles already, he's considered a noob there.[Link niet meer beschikbaar] · Vind ik leukVind ik niet meer leuk
 
  • Like
Waarderingen: X.
14943yo.jpg

169njbl.jpg

1qjt3r.jpg

2hzoeix.jpg

30j0iyo.jpg

350otp4.jpg

v7azb8.jpg

x40i9v.jpg



<-----------------------karma
 
  • Like
Waarderingen: X.
en wie mag die collin dan wel niet zijn
 
Collin = Jelly phag
 
heeft feyoso eindelijk aandacht door al zijn gespam naar st en cb wordt hij zo geownd :roflol:
 
heeft feyoso eindelijk aandacht door al zijn gespam naar st en cb wordt hij zo geownd :roflol:

waarom zit die kerel aan de AAS als ik vragen mag ???
 
:roflol:

In de comments noemde ze hem al beginner en sommigen geven respect in de trant van 'hij komt er wel'... ze moesten is weten dacht ik :roflol: en even later zie ik dat gasten van dbb over zijn cycles beginnen :D maar niemand die hun zal geloven :roflol: :roflol:
 
Wat is er eigenlijk misgegaan bij Feyoso?
Iemand een samenvatting?
 
Wat is er eigenlijk misgegaan bij Feyoso?
Iemand een samenvatting?

- begonnen kuren op zn 19e na minder dan een jaar trainen
- heeft ondertussen al meerdere kuurtjes achter de rug en heeft nog altijd maar een fysiek die je kan behalen door 1 jaar intensief natty te trainen
- zijn ex-vriendin had account aangemaakt op dbb
- die vriendin vertelde dat hij haar sloeg en loog over zijn stats en gewichten die hij gebruikte
- hij heeft haar zwanger gemaakt en het vaderschap ontkend (was zogezegd onvruchtbaar door z'n bicycle rides). ondertussen is ze een single mom
 
Back
Naar boven