MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

- begonnen kuren op zn 19e na minder dan een jaar trainen
- heeft ondertussen al meerdere kuurtjes achter de rug en heeft nog altijd maar een fysiek die je kan behalen door 1 jaar intensief natty te trainen
- zijn ex-vriendin had account aangemaakt op dbb
- die vriendin vertelde dat hij haar sloeg en loog over zijn stats en gewichten die hij gebruikte
- hij heeft haar zwanger gemaakt en het vaderschap ontkend (was zogezegd onvruchtbaar door z'n bicycle rides). ondertussen is ze een single mom

Hoe kan ik dat dat laatste gemist hebben, zit elke dag DBB!:eek:
 
- begonnen kuren op zn 19e na minder dan een jaar trainen
- heeft ondertussen al meerdere kuurtjes achter de rug en heeft nog altijd maar een fysiek die je kan behalen door 1 jaar intensief natty te trainen
- zijn ex-vriendin had account aangemaakt op dbb
- die vriendin vertelde dat hij haar sloeg en loog over zijn stats en gewichten die hij gebruikte
- hij heeft haar zwanger gemaakt en het vaderschap ontkend (was zogezegd onvruchtbaar door z'n bicycle rides). ondertussen is ze een single mom
perfecte samenvatting
 
Hoe kan ik dat dat laatste gemist hebben, zit elke dag DBB!:eek:

Moet je ff Sanji opzoeken en haar post geschiedenis, was in nachtcafe volgens mij destijds.
 
haha hoe kan je dan meerdere kuurtjes doen en zo eruit zien? hoe is dat mogelijk
 
ik vind het ook wel geinig hoe hij altijd myspace-angle foto's maakt, ik denk dat we nog harder kunnen lachen wanneer hij gewoon een fatsoenlijke front pic upload
 
dat wijf van hem ook

Hij : Slapped bitch, make me a sandwich
Bitch : Nee
Hij : Slap Slap
Bitch : Als je dat nog 1 keer doet! Dan vertel ik heel DBB dat jij je stats faked! en niet eens lift
Hij : Shit just got real
 
Dat wijf van Feyoso, wat een debiel wijf is dat jong :P
 
Waar de **** blijft zyzz?
 
Chestbrah
Over 500 000 views for the Zyzz legacy video! Just been going through my old computer and to my surprise i have found a whole bunch of new unseen videos of Az. August 5th will mark the anniversary of his passing exactly one year ago, as a tribute ill be making another Zyzz video...this time with interviews from his closest best friends and will be giving an insight as to the sort of person Az was to those that knew him. Stay tuned, and till then keep spreading the Zyzz legacy video and training hard!
 
Chestbrah
Over 500 000 views for the Zyzz legacy video! Just been going through my old computer and to my surprise i have found a whole bunch of new unseen videos of Az. August 5th will mark the anniversary of his passing exactly one year ago, as a tribute ill be making another Zyzz video...this time with interviews from his closest best friends and will be giving an insight as to the sort of person Az was to those that knew him. Stay tuned, and till then keep spreading the Zyzz legacy video and training hard!

Tuurlijk, hij heeft nog niet genoeg verdient aan zijn dood...
 
In before zyzz august 5th resurrection conspiracy.
 
Back
Naar boven