Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik had ergens gelezen dat chestbrah werd gepakt en anabolen werden van hem afgenomen, hij dealt van iemand anders zijn spul mis probeert hij dat geld terug te verdienen en zn schulden te verlossen? Kan om meerdere dingen zijn maar dit is 100% uitmelkerij heeft lekker paar duizend dollar binnen van het uploaden van 1 shitty fimpje waar je zijn broertje max paar min in ziet en hem zie je 80^% erin. En wtf bij zn graf kijkt hij alleen wat scheel en zit hij dat ding af te trekken , ik zou echt pijn gaan van het huilen als mn broertje zo ten onder ging. (op zon jonge leeftijd)

Iedereen is anders he...
 
wat voor opleiding had zyzz eigenlijk gedaan?
 
Hier een schema van wat je verdiend met Youtube.

Youtube’s uitbetaal schema:
$ 0.0033/1 view
$ 3/1,000 view
$33/ 10,000 views
$330/ 100,000 views
$3300/ 1,000,000 views

Verder kun je nog meer verdienen als mensen op de advertenties klikken.

Toch leuk bijverdienen zo.
****, geen wonder dat er zoveel bloggers of vloggers op youtube zitten. Zoals die Fred, wat een ongelooflijk irritant persoon maar zit wel dik aan de miljoen views per filmpje.

Makkelijk verdienen zo.
 
****, geen wonder dat er zoveel bloggers of vloggers op youtube zitten. Zoals die Fred, wat een ongelooflijk irritant persoon maar zit wel dik aan de miljoen views per filmpje.

Makkelijk verdienen zo.

epicmealtime? 1 week per filmpje met niet eens zoveel effort (heb eens filmpje gezien hoe het gemaakt werd) elke filmpje 2-3 miljoen views

fred had ik ook wel kunnen doen, als ik nou lelijk was had ik gewoon kunnen playbacken. kan wel dit soort geluiden doen (1:26) IRL

http://www.youtube.com/watch?v=jp1yclQXd1Q
 
Ik had ergens gelezen dat chestbrah werd gepakt en anabolen werden van hem afgenomen, hij dealt van iemand anders zijn spul mis probeert hij dat geld terug te verdienen en zn schulden te verlossen? Kan om meerdere dingen zijn maar dit is 100% uitmelkerij heeft lekker paar duizend dollar binnen van het uploaden van 1 shitty fimpje waar je zijn broertje max paar min in ziet en hem zie je 80^% erin. En wtf bij zn graf kijkt hij alleen wat scheel en zit hij dat ding af te trekken , ik zou echt pijn gaan van het huilen als mn broertje zo ten onder ging. (op zon jonge leeftijd)

lol
 
Ben nooit zo van de conspiracy theories, en meeste mensen die daarover beginnen bij Jackson, Cobain en dat soort figuren denk ik echt please man...

Maar toch vind ik het hier wel een beetje weird allemaal. Zyzz was al best een bekend figuur in Australie, een beetje cult. Maar er is totaal geen footage van zijn begrafenis, en hij is ook in zijn eentje naar Thailand vertrokken, terwijl hij, afgaand op de filmpjes een heel leger aan vrienden heeft..
Ook de naam van de sauna waar hij is overleden is nergens terug te vinden, en daarbovenop is de kans op een hartaanval bij een 22 jarige ook bijzonder klein. Maar een situatie waar een derde bij betrokken zou zijn (aanrijding, moord, ongeval) zou teveel rumoer opleveren...

Zelfs als ik over een paar overleden kennissen van mij op internet ga zoeken dan vind ik nog meer details over de ceremonie, de begraafplaats, datum etc, dan bij zyzz.

Maar daarachteraan denk ik dan meteen : **** man, doe normaal :D en voor 99.5 % geloof ik het ook wel dat hij passed is.

---------- Post toegevoegd Sun 1 Apr 2012 om 13:14 ----------

Wtf did I just post...
 
wat voor opleiding had zyzz eigenlijk gedaan?

In the early 1990s, Shavershian and his family moved to Australia.[14] He was raised in Eastwood, New South Wales,[4] and attended Marist College Eastwood Catholic secondary school, where he achieved Dux of the college.[4][15][16] Prior to his death in August 2011, he was to graduate from the University of Western Sydney, with a degree in business and commerce.[4][15][16]

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Aziz_Shavershian
 
lawl zelfde opleiding als ik:o
 
epicmealtime? 1 week per filmpje met niet eens zoveel effort (heb eens filmpje gezien hoe het gemaakt werd) elke filmpje 2-3 miljoen views

Gemiddeld 8 miljoen views

8 x 3300 = 26400 per week

mind = blown lol
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik denk dat Zyzz op de road trip niet altijd het gewenste voedsel tot zich kon nemen en daardoor ietwat minder perfect uitzag ;)

wat zou hij bedoelen met "whats left of the jewels"? gekrompen door AAS?
 
ik denk dat Zyzz op de road trip niet altijd het gewenste voedsel tot zich kon nemen en daardoor ietwat minder perfect uitzag ;)

wat zou hij bedoelen met "whats left of the jewels"? gekrompen door AAS?

or whats left of em :P als hij op dat moment on was zou die wel kleine jewels hebben gehad, word weer normaal zodra je off bent:)
 
or whats left of em :P als hij op dat moment on was zou die wel kleine jewels hebben gehad, word weer normaal zodra je off bent:)
o rly? Ik lees dat hoe meer je kuurt hoe minder snel of zelfs ze niet meer terug gaan naar hun oorspronkelijke grootte aangezien zyzz als een faggot kuurde is er niks meer van over
 
Daarom niet teveel in een jaar kuren, anders heb je geen jewels meer over:p
 
Back
Naar boven