AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Geloof t opzich ook wel. was ook keer filmpje op dbb van een jonge kerel die ingeolied was en ook 5x180 deed die een stuk kleiner was als supaturk. spuit zichzelf wel plat denk.

vind trouwens al die gasten walgelijk eigenlijk. mire alleen zyzz en babo.
chestbrah supaturk pineapplebrah etc vind ik maar mongole
 
Geloof t opzich ook wel. was ook keer filmpje op dbb van een jonge kerel die ingeolied was en ook 5x180 deed die een stuk kleiner was als supaturk. spuit zichzelf wel plat denk.

vind trouwens al die gasten walgelijk eigenlijk. mire alleen zyzz en babo.
chestbrah supaturk pineapplebrah etc vind ik maar mongole

Hoezo?
 
Het was gewoon Zyzz zijn ding allemaal. De aesthetics, de sleeve, de dansbewegingen, de trolls etc. En dat dan nu al die anderen dat overnemen echt letterlijk zelfde sleeves en dansjes en alles. Vind het allemaal maar slappe aftreksels die hem na proberen te doen. En Babo is volgens mij gewoon een chille bescheiden jongen. Babo was de beste vriend van Zyzz ongeveer en hij houdt zich het meest op de achtergrond, gaat niet zo mee in dat kopieren.

Ik mire zyzz om zijn houding en aesthetics, omdat het zijn ding was en hij de bedenker is.
 
Het was gewoon Zyzz zijn ding allemaal. De aesthetics, de sleeve, de dansbewegingen, de trolls etc. En dat dan nu al die anderen dat overnemen echt letterlijk zelfde sleeves en dansjes en alles. Vind het allemaal maar slappe aftreksels die hem na proberen te doen. En Babo is volgens mij gewoon een chille bescheiden jongen. Babo was de beste vriend van Zyzz ongeveer en hij houdt zich het meest op de achtergrond, gaat niet zo mee in dat kopieren.

Ik mire zyzz om zijn houding en aesthetics, omdat het zijn ding was en hij de bedenker is.

Ok maar supaturk is bigger dan zyzz dan is automatisch all je argumenten invalid
 
May be so, maar supaturk heeft imo veel mindere aesthetics
-_- dat boeit hem en mij veel zeg hij is nog steeds buffer en easthetischer dan heel dbb samen, u mad?


Maar alsnog met zijn gear, ik heb hem gpmed en hij begon op zn 19de met juicen en was sustanon cycle en paar maanden later nog een cycle en nu is die 25?, godver hoeveel juice moet daarin zijn gestoken niet waard imo
 
lol aesthetic? hij ziet er uit als een opgeblazen ballon.

Het is dat die kneusjes vrienden van zyzz waren anders kende niemand ze.
 
Het heet niet voor niets de aesthetic crew. Supaturk is big maar heeft de vorm van een koelkast.
 
Komop gasten een koelkast? Die gast heeft een shape die 99% van ons niet gaat benaderen, en kijk naar de conditie die hij in deze pic heeft. Dat is gewoon sick. Dat die gasten er allemaal zo enorm mee pronken is mischien een beetje smakeloos, maar veel van de mensen hier zouden niet anders doen dan fame pakken als ze de kans kregen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
they all mirin supaturk
 
Komop gasten een koelkast? Die gast heeft een shape die 99% van ons niet gaat benaderen, en kijk naar de conditie die hij in deze pic heeft. Dat is gewoon sick. Dat die gasten er allemaal zo enorm mee pronken is mischien een beetje smakeloos, maar veel van de mensen hier zouden niet anders doen dan fame pakken als ze de kans kregen.

Dit is de Zyzz tread ! Niet de superturk-tread !

129169239933414571.jpg


No homo
 
Dit is de Zyzz tread ! Niet de superturk-tread !

129169239933414571.jpg


No homo

Nou en; zyzz kwam zelf met de aesthetics crew, lijkt me logisch nu hij dood is dat enige discussie omtrent hun hier ook mag plaatsvinden.
4190500860_39ed919413.jpg
 
220.. if the bar ain't bending you are just pretending brah
 
mensen die denken dat dit real is :roflol:

1:47

220kg ff verschuiven, weet je hoe groot die kracht wel niet moet zijn om de wrijvingskracht te overwinnen :roflol:

1510N even uit een liggende positie aanbrengen :rolleyes:

Ja want elke gym heeft stroeve equipment, en bars die altijd buigen op gewichten vanaf 200 kilo... :o

Supaturk is écht een huge bastard, k geloof die 2x220 wel.
 
mensen die denken dat dit real is :roflol:

1:47

220kg ff verschuiven, weet je hoe groot die kracht wel niet moet zijn om de wrijvingskracht te overwinnen :roflol:

1510N even uit een liggende positie aanbrengen :rolleyes:

idd dit is nooit real
 
Back
Naar boven