AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja want elke gym heeft stroeve equipment, en bars die altijd buigen op gewichten vanaf 200 kilo... :o

Supaturk is écht een huge bastard, k geloof die 2x220 wel.

stroeve equipment?

wrijvingscoefficient tussen ijzer/ijzer is gewoon in de orde van 0.7

dus je moet rond de 1510N opzij duwen om dat te verplaatsen, weet je hoeveel dat is?
 
stroeve equipment?

wrijvingscoefficient tussen ijzer/ijzer is gewoon in de orde van 0.7

dus je moet rond de 1510N opzij duwen om dat te verplaatsen, weet je hoeveel dat is?

Mogelijk als je bedenkt dat als je 220kg drukt je 9,81*220= 2158,2N moet leveren om het gewicht omhoog te krijgen. (correct me if i'm wrong)
 
Mogelijk als je bedenkt dat als je 220kg drukt je 9,81*220= 2158,2N moet leveren om het gewicht omhoog te krijgen. (correct me if i'm wrong)

Lol een zijwaartse beweging kracht zetten of loodrecht zit nogal een verschil in. Vind dat ook opvallend dat bewegen had nog niet eens gezien
 
Mogelijk als je bedenkt dat als je 220kg drukt je 9,81*220= 2158,2N moet leveren om het gewicht omhoog te krijgen. (correct me if i'm wrong)

waar moet die uberhaupt de kracht vandaan halen 1510N horizontaal te bewegen als er helemaal geen reactiekracht kan zijn. Dan zou hij eerder zelf horizontaal van het bankje afschuiven :roflol:
 
Mogelijk als je bedenkt dat als je 220kg drukt je 9,81*220= 2158,2N moet leveren om het gewicht omhoog te krijgen. (correct me if i'm wrong)

Meer. Want als je exact 2158,2n levert staat het gewicht stil. Pas als je meer kracht levert komt het in beweging.
 
Lol een zijwaartse beweging kracht zetten of loodrecht zit nogal een verschil in. Vind dat ook opvallend dat bewegen had nog niet eens gezien

waar moet die uberhaupt de kracht vandaan halen 1510N horizontaal te bewegen als er helemaal geen reactiekracht kan zijn. Dan zou hij eerder zelf horizontaal van het bankje afschuiven :roflol:

Achja ik weet het ook niet, niemand zal het weten. Menselijk die kracht leveren is overigens echt wel mogelijk, we hebben het hier over 60kg zo'n 20cm zijwaarts verplaatsen.
 
Achja ik weet het ook niet, niemand zal het weten. Menselijk die kracht leveren is overigens echt wel mogelijk, we hebben het hier over 60kg zo'n 20cm zijwaarts verplaatsen.

Kerel, het is fysisch helemaal niet mogelijk om jezelf op het bankje te houden en een gewicht van 220kg met een wrijvingscoefficient van 0.7 te verplaatsen.

Al helemaal niet als je verticaal helemaal geen kracht zet tijdens die beweging (en dat doet hij niet). Je zou zelfs kunnen uitrekenen wat het maximale gewicht is dat hij kan verplaatsen.
 
Kerel, het is fysisch helemaal niet mogelijk om jezelf op het bankje te houden en een gewicht van 220kg met een wrijvingscoefficient van 0.7 te verplaatsen.

Al helemaal niet als je verticaal helemaal geen kracht zet tijdens die beweging (en dat doet hij niet). Je zou zelfs kunnen uitrekenen wat het maximale gewicht is dat hij kan verplaatsen.

Even teruggekeken zie nu pas wat je bedoeld. Dacht dat je jullie het de hele tijd over die 3 plates hadden die die gast afschuift. Maar dat bewegen van die bar horizontaal is imo wel gek ja.
 
welke minuut moet ik kijken ?
 
vandaag 2 schijven van 20 gepakt, paste net in mn handen laat staan 60 maar de schijven waren anders..
 
mensen die denken dat dit real is :roflol:

1:47

220kg ff verschuiven, weet je hoe groot die kracht wel niet moet zijn om de wrijvingskracht te overwinnen :roflol:

1510N even uit een liggende positie aanbrengen :rolleyes:

zonder gein maar dat kan echt wel als het rack waar de stang in ligt meerolt, wat je niet kan zien in dit filmpje.
Op een PL wedstrijdbench rack kan dat ook wel.

Ik acht de kans niet heel groot dat dat hier ook is, maar het kan wel.
 
mensen die denken dat dit real is :roflol:

1:47

220kg ff verschuiven, weet je hoe groot die kracht wel niet moet zijn om de wrijvingskracht te overwinnen :roflol:

1510N even uit een liggende positie aanbrengen :rolleyes:

oh lawld zie het nu pas.



3zk04.jpg
 
Back
Naar boven