XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Er is een verschil tussen een fysiek ''bruut'' or iemand een monster te vinden dan prachtig. Maja kan er niks aan doen als je geilt op andere fysieken bro

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tomato tomahto, je vind het fysiek er goed uit zien toch?
kan je wel een quasi-stoere benaming wil geven ervoor maar het komt allemaal op hetzelfde neer..

Meestal zijn de personen die hier zo moeilijk over doen geheim homocoïtus ;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tomato tomahto, je vind het fysiek er goed uit zien toch?
kan je wel een quasi-stoere benaming wil geven ervoor maar het komt allemaal op hetzelfde neer..

Meestal zijn de personen die hier zo moeilijk over doen geheim homocoïtus ;)
:roflol: oke wat jij wilt, daag je uit om op school ook zon uitspraak te doen hier op dbb zijn veel homocoïtus :trollface:
 
Hoezo zou ik zo'n uitspraak op school doen?
Als ik in de gym iemand zie die ripped is en er een praatje mee maak zeg ik ook wel geweldig fysiek man blablabla is niks raars aan..
 
Inb4 meer offtopic.
 
chestbrah is trouwens echt een faggot, ik deel even wat dat ik gister op de misc tegenkwam, de meeste foto's die hij neemt zijn pumped en met epic belichting. hij is het minst van de crew

paar qoutes van dat topic
lol whats the deal with this not allowed to be a hater sh\t?

i think chestbrah is a fukin phaggot, no 2 ways about it he is the saddest kunt there is. he has a good physique compared to the general populates but it is fukin terrible compared to what most people who have taken the very high number of cycles of heavy compounds that he has and been training 6-8 years
if i could look into the future and saw how i'd turn out after 8 tren cycles, clen abuse and 8 years of training and it was anything close to this, id quit instantly
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

This, my friend got a picture with him at Supafest:

k0nfyg.jpg


Still looks good, but obviously no where near the pics he posts.

:roflol: die 2de foto
 
Hopelijk is hij bezig met de grootste trollactie ever :(
 
lol hoezo unaware..ze was bevriend met zyzz is een set-up

Oef gelukkig zeg je het, wou haar net gaan opzoeken met DBB knokploeg :mad:
Still mad! You do not harm the reputation of the king of aesthetics!
 
iWJ alsof iedereen op iedere foto er even bruut uit zien als hij ook is.. Een foto kan je fysiek zowel negatief of positief beinvloeden.. Alsof je jezelf speciaal voor een foto op een festival gaat aanspannen zodat je abs zichtbaar zijn? En als je over zijn chest bashed, houd zelf maar eens iemand vast en kijk maar hoe jou chest eruit ziet dan.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 23:27 ----------

En voor de duidelijkheid :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
iWJ alsof iedereen op iedere foto er even bruut uit zien als hij ook is.. Een foto kan je fysiek zowel negatief of positief beinvloeden.. Alsof je jezelf speciaal voor een foto op een festival gaat aanspannen zodat je abs zichtbaar zijn? En als je over zijn chest bashed, houd zelf maar eens iemand vast en kijk maar hoe jou chest eruit ziet dan.
wel grappig dat ik nog nooit een pic van chestbrah heb gezien waarin ik die talloze cycles terugzag, en wel 100 waarin hij er gewoon slecht uitziet.


vast ook de reden dat jij je foto's altijd 1cm van de spiegel af maakt :roflol:


---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 23:30 ----------

foto met wss pump en epic belichting, babo en die neger zien er hier ook 10x zo buff uit en iig veel groter dan cb terwijl cb wss 10x zoveel gekuurt heeft
 
wel grappig dat ik nog nooit een pic van chestbrah heb gezien waarin ik die talloze cycles terugzag, en wel 100 waarin hij er gewoon slecht uitziet.


vast ook de reden dat jij je foto's altijd 1cm van de spiegel af maakt :roflol:

Hoe weet jij dan hoeveel cycles hij ook achter de rug heeft? Het is geweten dat hij inderdaad gekuurt heeft maar alleen hijzelf en goede vrienden weten het antwoord daar op. Dus volgens jou kinderachtig gedrag, als iemand jou komt zeggen dat chestbrah 100 cycles heeft gehad dan geloof jij dat? Als je hem niet kent dan zul je dat ook niet weten, er wordt zoveel getrolled over said en de rest van de crew die altijd complete bullshit is.. Ik weet waar ik over praat maar dat weet jij dus niet, over and out nu. Tot de volgende bash
 
Daarom is dit topic ook voor Zyzz the god of aesthetics en niet voor chestbrah...
 
Back
Naar boven