MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

wel grappig dat ik nog nooit een pic van chestbrah heb gezien waarin ik die talloze cycles terugzag, en wel 100 waarin hij er gewoon slecht uitziet.


vast ook de reden dat jij je foto's altijd 1cm van de spiegel af maakt :roflol:


---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 23:30 ----------

foto met wss pump en epic belichting, babo en die neger zien er hier ook 10x zo buff uit en iig veel groter dan cb terwijl cb wss 10x zoveel gekuurt heeft

Waarom zou hij 10x zoveel gekuurd hebben??
imo heeft hij gewoon een goed fysiek, toch zeker 10x zo goed als dat van jou!
en ja, ook beter dan dat van mij
 
Hoe weet jij dan hoeveel cycles hij ook achter de rug heeft? Het is geweten dat hij inderdaad gekuurt heeft maar alleen hijzelf en goede vrienden weten het antwoord daar op. Dus volgens jou kinderachtig gedrag, als iemand jou komt zeggen dat chestbrah 100 cycles heeft gehad dan geloof jij dat? Als je hem niet kent dan zul je dat ook niet weten, er wordt zoveel getrolled over said en de rest van de crew die altijd complete bullshit is.. Ik weet waar ik over praat maar dat weet jij dus niet, over and out nu. Tot de volgende bash

zal allemaal wel, ik vind het gewoon slecht (je verdedigt hier natuurlijk ook indirect jezelf mee omdat jij ook gekuurd hebt en het nou niet echt laat zien)
maar even los van deze discussie,
best grappig dat ik een foto op de fb van de crew heb gekregen en iedereen mijn fotoshop werk van +/-5min miret en dat iedereen jouw levenswerk van de afgelopen paar jaar ligt af te kraken met termen als do you even lift

edit: daarbij is het overduidelijk dat chestbrah veel kuurt, als je het hele zootje een beetje volgt zul je zien dat er van "progressie" geen sprake is, het is gewoon 4x per jaar groot-klein-groot, overduidelijk dat hij het gewoon niet kan vasthouden, zijn fysiek zelf is niet slecht, alleen zou je 6-8 jaar trainen&ontelbare kuurtjes doen als je wist dat er dat fysiek uitkwam? denk het niet.
 
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Waarom wordt jij gesponserd door bodyenfit, feyoso?
 
Hoe weet jij dan hoeveel cycles hij ook achter de rug heeft? Het is geweten dat hij inderdaad gekuurt heeft maar alleen hijzelf en goede vrienden weten het antwoord daar op. Dus volgens jou kinderachtig gedrag, als iemand jou komt zeggen dat chestbrah 100 cycles heeft gehad dan geloof jij dat? Als je hem niet kent dan zul je dat ook niet weten, er wordt zoveel getrolled over said en de rest van de crew die altijd complete bullshit is.. Ik weet waar ik over praat maar dat weet jij dus niet, over and out nu. Tot de volgende bash

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verdedig hem niet heb hem op facebook staan (privé)
er wordt wel eens gepost wat hij neemt en spreek er af en toe wel is tegen over cycles .....

---------- Post added 22 April 2012 at 02:21 ----------

OT: kom je dit tegen op FB
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
damn die pauly is grappig brah
 
Waarom wordt jij gesponserd door bodyenfit, feyoso?

was iets met prive redenen / belangen ofzo iets meen ik me te herrinderen. b&f heeft het in ieder geval wel gezegt :cool:
 
Haha Zyzz wordt wel heel bekend, zag laatst mensen muzza'en in discotheek en zie op random facebook pagina's filmpjes voorbij komen. Redelijk sneu, als je er niet vanaf het begin bij was ben je gewoon een kneus:trollface:.
 
bizar is niet eens 10kg boven zijn eige lengte en er dan zo uit zien

Ja maar wel met een heel laag vetpercentage he...

---------- Post toegevoegd Sun 22 Apr 2012 om 18:15 ----------

OT
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat zou Zyzz zijn vetpercentage zijn geweest?
 
Back
Naar boven