XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Slechte tatoeëerder, onzinnig en niet origineel
 
slecht getattoerd inderdaad
 
flatchestbrah

jgs8xx.jpg


14jt9g6.jpg
 
Toch raar dat chestbrah en zyzz broers zijn. Lijken echt totaal niet op elkaar, zowel lichaam als gezicht niet.
 
Toch raar dat chestbrah en zyzz broers zijn. Lijken echt totaal niet op elkaar, zowel lichaam als gezicht niet.

Vind de verschillen wel meevallen, ik heb zelf ook een paar broers en lijken ook totaal niet op elkaar ;)
 
Inb4 chestbrah & zyzz no real brothers.
 
Vind flatchestbrahs kop hier wel beter uit zien.
 
Vandaag PR gezet op dumbbell chestpress, keek even naar pic van Zyzz op m'n gsm en ze gingen als niets in de lucht. Dit PR draag ik op aan jou Zyzz - Son of Zeus , brother of Hercules, Father of Aesthetics
 
Vandaag PR gezet op dumbbell chestpress, keek even naar pic van Zyzz op m'n gsm en ze gingen als niets in de lucht. Dit PR draag ik op aan jou Zyzz - Son of Zeus , brother of Hercules, Father of Aesthetics
5kg dumbbells ?






:trollface:
 
5kg dumbbells ?






:trollface:

32kg, had al veel verder kunnen staan nadat ik heel goed begonnen was maar heb 2 à 3 maandjes gewoon aangekloot, vond de motivatie niet meer. Zo lang ben ik ook nog niet bezig en kwam van heel ver dus niet geklaagd, is ook 6 reps btw dit PR.
 
32kg, had al veel verder kunnen staan nadat ik heel goed begonnen was maar heb 2 à 3 maandjes gewoon aangekloot, vond de motivatie niet meer. Zo lang ben ik ook nog niet bezig en kwam van heel ver dus niet geklaagd, is ook 6 reps btw dit PR.
Bijna 6 maanden geleden zei je dat je 80kg kon bechen, dat is bij deze dus ook even ontkracht. :roflol:
 
32kg, had al veel verder kunnen staan nadat ik heel goed begonnen was maar heb 2 à 3 maandjes gewoon aangekloot, vond de motivatie niet meer. Zo lang ben ik ook nog niet bezig en kwam van heel ver dus niet geklaagd, is ook 6 reps btw dit PR.

Altijd een excuus erbij lmao
Zo kan ik het ook, ik heb 16 jaar niet getrained ik kon wel op 150kg zitten nu
 
Bijna 6 maanden geleden zei je dat je 80kg kon bechen, dat is bij deze dus ook even ontkracht. :roflol:

Was geen 6 maanden geleden volgens mij, eerder 4. En moet toegeven, denk dat de gewichten of stang daar wat lichter waren. Kan me nog herinneren dat ik in m'n nieuwe gym wat minder drukte dan 80kg.

Altijd een excuus erbij lmao
Zo kan ik het ook, ik heb 16 jaar niet getrained ik kon wel op 150kg zitten nu

Geen excuus eerder een uitleg.
Snap niet waarom de gemiddelde DBB'er niet gewoon ' proficiat & succes ' of tips kan geven ipv zo'n zielige kritiek :o

hm redelijk normale verhouding toch tot dumbbell press ?

Jep
 
Was geen 6 maanden geleden volgens mij, eerder 4. En moet toegeven, denk dat de gewichten of stang daar wat lichter waren. Kan me nog herinneren dat ik in m'n nieuwe gym wat minder drukte dan 80kg.



Geen excuus eerder een uitleg.
Snap niet waarom de gemiddelde DBB'er niet gewoon ' proficiat & succes ' of tips kan geven ipv zo'n zielige kritiek :o



Jep

best netjes toch, ik bankdruk na 2.5 jaar serieus trainen nog steeds niet 100kg, dus 80 op jouw leeftijd is nice

come at me 100
 
Was geen 6 maanden geleden volgens mij, eerder 4. En moet toegeven, denk dat de gewichten of stang daar wat lichter waren. Kan me nog herinneren dat ik in m'n nieuwe gym wat minder drukte dan 80kg.



Geen excuus eerder een uitleg.
Snap niet waarom de gemiddelde DBB'er niet gewoon ' proficiat & succes ' of tips kan geven ipv zo'n zielige kritiek :o



Jep

hmmm omdat er meestal nog heel veel te halen valt, je moet niet tevreden worden maar steeds meer willen :D
 
Back
Naar boven