AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Thx, nou werkze zou ik zeggen. Er is een tijd van lol en een tijd van... niet lol denk ik dan maar he

Ik ga pitten ik kan niet meer
 
Jammer dat er nu natuurlijk geen nieuws meer komt.
 
geen nieuwe pics meer?
 
Echt ongelofelijk wat ik gister op defqon mee had gemaakt..

Ik was gister dus op defqon en zag 2 gasten hetzelfde dansje doen dat zyzz ook deed (met de armen heen en weer langs elkaar zwaaien).

Dus ik er naar toe en begon over Zyzz (in het engels want ze kwamen helemaal uit zweden). Ze wisten meteen waar ik het over had en showde precies dezelfde moves die zyzz ook deed.

Het mooiste was nog dat 1 van die gasten ook nog eens een ''veni vidi vici'' tattoo op de borst had.

ik besef nu echt wat voor indruk die zyzz eigenlijk wel niet heeft op vele mensen!

zit nu alleen te balen dat ik dit niet gefilmd hebt want dat had zoveel views op kunnen leveren pff!
 
dat is echt zielig man zo'n tattoo :roflol:, zit je daar op je 40ste vraagt je kindje waar dat ding voor staat, no way dat je dan over zyzz begint
 
Echt ongelofelijk wat ik gister op defqon mee had gemaakt..

Ik was gister dus op defqon en zag 2 gasten hetzelfde dansje doen dat zyzz ook deed (met de armen heen en weer langs elkaar zwaaien).

Dus ik er naar toe en begon over Zyzz (in het engels want ze kwamen helemaal uit zweden). Ze wisten meteen waar ik het over had en showde precies dezelfde moves die zyzz ook deed.

Het mooiste was nog dat 1 van die gasten ook nog eens een ''veni vidi vici'' tattoo op de borst had.

ik besef nu echt wat voor indruk die zyzz eigenlijk wel niet heeft op vele mensen!

zit nu alleen te balen dat ik dit niet gefilmd hebt want dat had zoveel views op kunnen leveren pff!

Zo zie je maar weer hoe retarded al die fanboys zijn. Aziz had er ook genoeg van op het einde, snap niet waarom ze er niet gewoon mee kappen (hele legacy gebeuren) en niet zyzz maar Aziz herdenken... want daar hoor je niemand over.
 
Ja want Zyzz heeft de spreuk veni vidi vici bedacht

Volgens mij snap je het niet. Die gasten dansten precies als zyzz, waren best buff en dan denk jij dat die veni vidi vici tattoo precies op dezelfde plek waar zyzz hem ook had niets met zyzz te maken heeft? lol...
 
Echt ongelofelijk wat ik gister op defqon mee had gemaakt..

Ik was gister dus op defqon en zag 2 gasten hetzelfde dansje doen dat zyzz ook deed (met de armen heen en weer langs elkaar zwaaien).

Dus ik er naar toe en begon over Zyzz (in het engels want ze kwamen helemaal uit zweden). Ze wisten meteen waar ik het over had en showde precies dezelfde moves die zyzz ook deed.

Het mooiste was nog dat 1 van die gasten ook nog eens een ''veni vidi vici'' tattoo op de borst had.

ik besef nu echt wat voor indruk die zyzz eigenlijk wel niet heeft op vele mensen!

zit nu alleen te balen dat ik dit niet gefilmd hebt want dat had zoveel views op kunnen leveren pff!
Bedoel je dat groepje, waarvan ook eentje zo'n Zyzz short aan had? Volgens mij had ik die ook nog een paar keer gezien :roflol:
 
Volgens mij snap je het niet. Die gasten dansten precies als zyzz, waren best buff en dan denk jij dat die veni vidi vici tattoo precies op dezelfde plek waar zyzz hem ook had niets met zyzz te maken heeft? lol...

Ja want Zyzz heeft de spreuk veni vidi vici bedacht
 
Volgens mij snap je het niet. Die gasten dansten precies als zyzz, waren best buff en dan denk jij dat die veni vidi vici tattoo precies op dezelfde plek waar zyzz hem ook had niets met zyzz te maken heeft? lol...

Nee dat snap ik wel maar ik doelde meer op later aan je kinderen uitleggen :D
Veni vedi vici is gewoon een bekende spreuk en wel meer mensen hebben zo'n tatt volgens mij
 
Het is toch grappig dat de koning der aandachtshoeren zoveel fans/wannabe's heeft.
Iemand die werkelijk waar geen enkel talent heeft dus maar besloot raar te doen voor wat aandacht in combinatie met zwaar aas gebruik omdat hij zo graag beroemd wilde worden...

Dan vraag je je toch af hoeveel van de daadwerkelijke wannabe zyzzjes (dus niet trolls) al bij de psycholoog zijn langs geweest?
 
Bedoel je dat groepje, waarvan ook eentje zo'n Zyzz short aan had? Volgens mij had ik die ook nog een paar keer gezien :roflol:

2 of 3 gasten bij de main achteraan links stonden ze toen ik ze zag. ze hadden indd korte broekjes (rood).. best lange gasten en redelijk buff..
 
Back
Naar boven