Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Onzin dat niemand hem nog kent.

Iedere dag krijg ik nog motivation van hem, door alleen maar even aan hem te denken (no homo)
 
wat is zyzz taal????

u are 1 ****ing cheeky kunt mate i swear i am goin 2 wreck u i swear on my mums life and i no u are scared lil bitch gettin your mates to send me messages saying dont meet up coz u r sum big bastard with muscles lol ****in sad mate really sad jus shows what a scared lil gay boy u are and whats all this crap ur mates sendin me about sum bodybuildin website that 1 of your faverite places to look at men u lil ****in gay boy fone me if u got da balls cheeky prick see if u can step up lil queer
 
Niemand kent Zyzz nog? Wat een ****ing onzin. Ik snap niet waarom zoveel mensen op hem haten. Sure jaloers op zijn fysiek en zijn awesome manier van trollings.

De Zyzz dans, ganga's regelen, alles.

Sad cunts :(
lol, zyzz had helemaal niet zo'n goeie fysiek kwa BB termen man. Sure het is een mooi streven voor beachboys maar meer ook niet.

Op vakantie in Sunny beach kwam er wel een Nederlander in zyzz taal tegen mij aan praten, iemand uit dit topic?
Zyzz taal is overgewaaid naar de 'swag' generatie/community..
Mijn generatie is naar de klote :(
Onzin dat niemand hem nog kent.

Iedere dag krijg ik nog motivation van hem, door alleen maar even aan hem te denken (no homo)
Ach ieder zijn ding, maar in m'n vriendengroep is die hype al lang over in ieder geval.

+ dat hij dood is gegaan op 22 jarige leeftijd aan z'n levensmotto, epic fail brah!
 
Ik praat ook niet over een ''hype''.

Zijn fysiek of videos kunnen me gewoon nog steeds motiveren. Kan me niet voorstellen dat niemand dat hier heeft.
 
Ook voor mij is zyzz nog een bron van inspiratie.
 
Ook clifford is aan het shredden voor de zomer die komt in australia, ik heb hem op facebook en zal eens bulk foto van paar maand geleden posten en de tussenstand van de cut nu! Toekomstig IFBB pro
Bulk mode :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Cutting mode:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Klein mannetje wel, of niet?


Zyzz inspireert me nog iedere dag FUUUAARKK
 
Zo klein is hij denk ik ook weer niet, zal rond de 1m80 liggen denk ik..
Ik vraag het hem wel eens!
 
Fuark nice fysiek! Tweede pic is insane en ook strong back. In bulk mode liep die er niet zo mooi bij maar nu.. Lolled @ vials op tafel
 
Strong horseface
 
jesus dat meen je toch niet Lol

Al die fysieken... allemaal 15% bf +

ga dan geen video maken
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 

cliff is echt hyooooge, kan alleen die pic niet vinden van hem op een festival met de ziekste jaw ooit
 
3e foto ziet zijn schouder er erg synthol achtig uit....
 
cliff is echt hyooooge, kan alleen die pic niet vinden van hem op een festival met de ziekste jaw ooit

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven