MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Moest vanmorgen aan de tijd denken dat ik zyzz pas kende en dat mijn streef fysiek was. Filmpjes mirrinen en naar de sportschool gaan met zijn attitude in mijn hoofd. fuuaaark ik mis bbing echt :(
 
Moest vanmorgen aan de tijd denken dat ik zyzz pas kende en dat mijn streef fysiek was. Filmpjes mirrinen en naar de sportschool gaan met zijn attitude in mijn hoofd. fuuaaark ik mis bbing echt :(

????????????
heb je blessure ofso?
 
Moest vanmorgen aan de tijd denken dat ik zyzz pas kende en dat mijn streef fysiek was. Filmpjes mirrinen en naar de sportschool gaan met zijn attitude in mijn hoofd. fuuaaark ik mis bbing echt :(

haha... weet nog dat "the walk" mijn pwo was :D
 
Weet nog dat ik dit topic zag en dacht ow weer iemand dood word weer een topic met r.i.p en weet ik veel en na een dag niemand meer.Maar het is er nog steeds zyzz is bekend geworden bij mij door dat dit topic er is anders had ik hem nooit gekend maar er is hoop voor jullie de hele jershey shore zit vol met dit soort mannetjes
 
Waarom denkt iedereen toch dat Zyzz een kopie is van die Jersey Shore faggots..
 
Weet nog dat ik dit topic zag en dacht ow weer iemand dood word weer een topic met r.i.p en weet ik veel en na een dag niemand meer.Maar het is er nog steeds zyzz is bekend geworden bij mij door dat dit topic er is anders had ik hem nooit gekend maar er is hoop voor jullie de hele jershey shore zit vol met dit soort mannetjes

RIP duidelijke schrijftaal.
 
Weet nog dat ik dit topic zag en dacht ow weer iemand dood word weer een topic met r.i.p en weet ik veel en na een dag niemand meer.Maar het is er nog steeds zyzz is bekend geworden bij mij door dat dit topic er is anders had ik hem nooit gekend maar er is hoop voor jullie de hele jershey shore zit vol met dit soort mannetjes

nice bs, dat weet jij natuurlijk want jij leeft daar!
 
Weet nog dat ik dit topic zag en dacht ow weer iemand dood word weer een topic met r.i.p en weet ik veel en na een dag niemand meer.Maar het is er nog steeds zyzz is bekend geworden bij mij door dat dit topic er is anders had ik hem nooit gekend maar er is hoop voor jullie de hele jershey shore zit vol met dit soort mannetjes

/leave dbb kthx
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

australian hockey team

sleve? zyzz??!!!!!!!!!!!!!!!1
 
lijkt me meer een maori tattoo ipv zomaar een tattoo
 
aangezien ie em pas een half jaar heeft kan t er best mee te maken hebben
 
natuurlijk niet :roflol: mensen zetten niet zomaar een Maori tattoo
 
aangezien ie em pas een half jaar heeft kan t er best mee te maken hebben

3787584+_b42348ee44868889db1eab41ed44982b.jpg
 
Nymz on beast mode :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven