XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vind hem er niet echt beast uit zien om eerlijk te zijn.
 
Feyosos waarom kap je niet met dutchbb en tief je een eind op naar je homies daar in Australië?
 
feyoso jij bent toch homies met chestbrah etc, vertel mij dan zyzz zn taille meting
 
Waarom denkt iedereen toch dat Zyzz een kopie is van die Jersey Shore faggots..
Ja hoe kan dat toch.. Als leek zou je echt geen overeenkomsten zien op het eerste gezicht.
 
gooby+org.png



y voti
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

guys pls
 
aangezien ie em pas een half jaar heeft kan t er best mee te maken hebben

Lol. Ik vind het altijd grappig wanneer mensen denken dat Zyzz "bekend" is. Van alle mensen die ik ken zijn er hoogstens 2 die van hem gehoord hebben. Buiten bb-wereld kent niemand hem, hij is echt geen celebrity hoor.
 
Vinden jullie ook niet dat hij in die filmpjes van de roadtrip een beetje een hgh gut heeft?

Komt ook door zijn houding denk ik, hij loopt heel erg met holle rug ;)

edit: vraag me altijd af hoe gasten zoals yzz dus rondlopen zonder enige beharing te hebben behalve hoofd ???
 
Laatst bewerkt:
Komt ook door zijn houding denk ik, hij loopt heel erg met holle rug ;)

edit: vraag me altijd af hoe gasten zoals yzz dus rondlopen zonder enige beharing te hebben behalve hoofd ???
Dat is een ding die ik me ook altijd afvroeg, veel scheren neem ik aan:rolleyes:
 
Lol. Ik vind het altijd grappig wanneer mensen denken dat Zyzz "bekend" is. Van alle mensen die ik ken zijn er hoogstens 2 die van hem gehoord hebben. Buiten bb-wereld kent niemand hem, hij is echt geen celebrity hoor.

BB.com forum is geloof ik het grootste forum ter wereld. Dus is best bekend. Natuurlijk kent het grote publiek hem niet, maar celebrity is ook een multi interpretabel woord. Hij is een celebrity in de BB scene geweest in ieder geval.
 
Lol. Ik vind het altijd grappig wanneer mensen denken dat Zyzz "bekend" is. Van alle mensen die ik ken zijn er hoogstens 2 die van hem gehoord hebben. Buiten bb-wereld kent niemand hem, hij is echt geen celebrity hoor.

Ik kende hem ook niet, totdat ie dood was. En ik ken toch al aardig wat BB'ers op youtube die ik dan ook volg.
 
ik denk eerder waxen!
 
Back
Naar boven