Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

:roflol: 'aesthetic' crew
Het is daar op het moment winter dus ze zijn allemaal aan het bulken.. Logisch dat ze er op dit moment niet zo aesthetic uit zien, is meer dan normaal in een bulk
 
Moeilijke manlets..
 
Mooie tatoo's en attitude, komen me erg bekend voor.
 
Supaturk in de bulk :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zo zie je dat het qua mass eigenlijk best meevalt, maar een lager vp deze massa zo erg benadrukt.
 

sinds wanneer zit cameljockey bij de aesthetics crew
 
Zo zie je dat het qua mass eigenlijk best meevalt, maar een lager vp deze massa zo erg benadrukt.
die supaturk is toch iets van 110 kg bij 1.80-1.85 op die foto... das niet bepaald weinig massa imo.

En vraag me af wat die turtle allemaal in ze lichaam spuit qua AAs...
 
die supaturk is toch iets van 110 kg bij 1.80-1.85 op die foto... das niet bepaald weinig massa imo.

En vraag me af wat die turtle allemaal in ze lichaam spuit qua AAs...
Mwah, niet zozeer weinig.. Respectabel, dat wel. Ik doelde er meer op dat het eigenlijk prima haalbaar is met wat moeite en as. Niet perse een one of a kind fysiek.
 
Die kleine kale kerel die vooraan staat. Echt zo'n vies mannetje lijkt mij dat. Achter in de 30, beetje op festivals 20 jarige meiden proberen te hitten
 
Aydin is helemaal niet achteraan de dertig.. Ik weet wat de meeste van hun cyclen maar overdreven hoge doseringen zijn het niet.. Als je ziet wat Supaturk kan binnenspelen in één maaltijd dan snap je het wel.. 300gram beef met 300gr rijst bv..
 
Aydin heeft een heel goede persoonlijkheid en is niet iemand die zichzelf in de belangstelling zet.. Van Aydin valt er ook niet veel te weten aangezien hij ook niets vrijgeeft van informatie over zichzelf.. Aydin wordt nog maar 22jaar ookal lijkt hij ouder dan hij is..
 
Aydin heeft een heel goede persoonlijkheid en is niet iemand die zichzelf in de belangstelling zet.. Van Aydin valt er ook niet veel te weten aangezien hij ook niets vrijgeeft van informatie over zichzelf.. Aydin wordt nog maar 22jaar ookal lijkt hij ouder dan hij is..

Wat lul je toch altijd alsof ze naast je zitten.
 
Als ik vaak met hun praat dat weet ik daar veel over..
 
Hij lijkt misschien op een smerige pedo maar als je hem eenmaal leert kennen is het best een aardige gast.









:roflol:
 
Ik heb met hem gesproken, en hij zweert dat hij van de kleine kinderen is afgekickt.
 
Back
Naar boven