XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hoeveel kost zo'n kuurtje waarmee je richting die breedte kan komen? (Srs)
Niet dat ik het ga doen..

150-300 euro. Hoe duurder, hoe beter de kuur vaak. Gewoon snel kuren maat, ga ik ook doen. Binnen 2 jaar zit ik aan de test.
 
Hoeveel kost zo'n kuurtje waarmee je richting die breedte kan komen? (Srs)
Niet dat ik het ga doen..

Je mag t op t forum niet hebben over prijzen, in de AAS sectie staat wel topic waar richtprijzen in staan :P

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 21:29 ----------

150-300 euro. Hoe duurder, hoe beter de kuur vaak. Gewoon snel kuren maat, ga ik ook doen. Binnen 2 jaar zit ik aan de test.

Hij is 18 dan kun je t beter niet doen imo.
 
Arnaud heeft geen ecto lichaam dus hij kan nooit zo epic worden als zyzz :trollface:

En zelf spuit zetten valt best mee.. Lijkt me alleen wel ziek om dat ding helemaal in je spier te rammen.
het gaat over de andere arnold denk ik ;) Niet over mij
 
het gaat over de andere arnold denk ik ;) Niet over mij

:roflol:

Je verdoet trouwens wel een potentieel goed moment waarbij ik je feitelijk buff noem. Je hebt de potentie laten liggen :o
 
Mijn moeder vindt mij buff, dat is goed genoeg!!! :D




:o

1boring.gif
 
Vorige week zyzz look dans gedaan met open bloesje, chick begon eerst over mn abs te wrijven en daarna kreeg ik te horen 'dat ik wel moves had'. Daarna dat mijn muzieksmaak goed was en ze vroeg kauwgom aan een vriend.

She mirin', was alleen klasse 70+
 
Vorige week zyzz look dans gedaan met open bloesje, chick begon eerst over mn abs te wrijven en daarna kreeg ik te horen 'dat ik wel moves had'. Daarna dat mijn muzieksmaak goed was en ze vroeg kauwgom aan een vriend.

She mirin', was alleen klasse 70+
homo
 
Vorige week zyzz look dans gedaan met open bloesje, chick begon eerst over mn abs te wrijven en daarna kreeg ik te horen 'dat ik wel moves had'. Daarna dat mijn muzieksmaak goed was en ze vroeg kauwgom aan een vriend.

She mirin', was alleen klasse 70+

Ik zie al een nieuwe dance hype komen onder de BBers
 
Vorige week zyzz look dans gedaan met open bloesje, chick begon eerst over mn abs te wrijven en daarna kreeg ik te horen 'dat ik wel moves had'. Daarna dat mijn muzieksmaak goed was en ze vroeg kauwgom aan een vriend.

She mirin', was alleen klasse 70+

she wants the d*
 
Haha.

Gaan velen van jullie ook weleens express uit in kroegen waar je weet dat je 90% outbuffd en meer kans hebt op een lekkere banga/sletje?

Inb4 ik outbuff iedereen overal

Maar nee, waarom zou ik :o
 
Als je op straat kijkt of tijdens het uitgaan dan zijn maar weinig gasten buff.
 
Haha.

Gaan velen van jullie ook weleens express uit in kroegen waar je weet dat je 90% outbuffd en meer kans hebt op een lekkere banga/sletje?

maakt niet uit of je ecto of buff bent, als je player bent ben je binnen :D denk dat het eigenlijk weinig uitmaakt in de meeste gevallen... en uberhaupt buff zijn voor chicks :o
 
Ook niet af en toe bicep flex om chicks ( met name sletjes ) en shirtje omhoog voor sixpack of zijn jullie heel erg bescheiden?
 
Ook niet af en toe bicep flex om chicks ( met name sletjes ) en shirtje omhoog voor sixpack of zijn jullie heel erg bescheiden?

Ben normaal heel bescheiden, maar heb weleens me bicep geflext toen een chick erom vroeg want ze wou dat wel eens voelen :rolleyes: Shirt omhoog om abs te showen nooit gedaan, wel gehad dat ze gewoon opeens aan me buik zitten :p
 
Ben normaal heel bescheiden, maar heb weleens me bicep geflext toen een chick erom vroeg want ze wou dat wel eens voelen :rolleyes: Shirt omhoog om abs te showen nooit gedaan, wel gehad dat ze gewoon opeens aan me buik zitten :p

Baasje, repped.
 
ben vadsig dus doe nooit shirtje omhoog, word wel eens aan me bips gezeten :)
 
Back
Naar boven