Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

dan heb ik ook zyzz potential, gewoon een misc hype dit
 
dan heb ik ook zyzz potential, gewoon een misc hype dit

not sure if srs

identieke genetics aan zyzz alleen dan nog langer.

Moet wel aan de juice, want natty gaat hij dat nooit vol krijgen met die lengte.
 
Supplement = Voeding
Supplementen = Big business = Doekoefabriek

Zo kunnen we wel aan de gang blijven. Fact is dat het spul gewoon niet doet wat het waarschijnlijk belooft (!n$4n3 MuScLe xHyPerTrofi3x) zoals bijna alle supps. Dat het iets doet is natuurlijk logisch. Dat het verwaarloosbaar is, bijna niets oplevert en tevens ****ing duur is, is wat mijn hyperbolische comment toch wel begrijpbaar moet maken.
 
Supplementen = Big business = Doekoefabriek

Zo kunnen we wel aan de gang blijven. Fact is dat het spul gewoon niet doet wat het waarschijnlijk belooft (!n$4n3 MuScLe xHyPerTrofi3x) zoals bijna alle supps. Dat het iets doet is natuurlijk logisch. Dat het verwaarloosbaar is, bijna niets oplevert en tevens ****ing duur is, is wat mijn hyperbolische comment toch wel begrijpbaar moet maken.

We weten allemaal dat het hoogstwaarschijnlijk niet doet wat het beloofd. Maar dat was mijn vraag niet. Ik vroeg wat het deed. Kom jij aan met het antwoord ''Niets''. Ja daar heb ik wat aan.
 
We weten allemaal dat het hoogstwaarschijnlijk niet doet wat het beloofd. Maar dat was mijn vraag niet. Ik vroeg wat het deed. Kom jij aan met het antwoord ''Niets''. Ja daar heb ik wat aan.
Hence the ''hyperbolische comment'', smart man. Een simpele Google search had uitgewezen dat het gewoon de zoveelste fatburner is.

(die doen niet zoveel)
 
not sure if srs

identieke genetics aan zyzz alleen dan nog langer.

Moet wel aan de juice, want natty gaat hij dat nooit vol krijgen met die lengte.
Misschien zit hij al aan de juice? ;)
 
Hence the ''hyperbolische comment'', smart man. Een simpele Google search had uitgewezen dat het gewoon de zoveelste fatburner is.

(die doen niet zoveel)

Ik weet dat je comment hyperbolisch was.

In plaats van altijd van die onzinnige discussies aan te gaan, had je ook gewoon gelijk normaal antwoord kunnen geven of niet quoten.
 
Ik weet dat je comment hyperbolisch was.

In plaats van altijd van die onzinnige discussies aan te gaan, had je ook gewoon gelijk normaal antwoord kunnen geven of niet quoten.
Of gewoon niet vragen wat een fatburner nou eigenlijk doet? Onzinnig voor de een, vermaak voor de ander. Gelijk antwoord geven op zulke vragen met obvious antwoorden is zo saai, Lorenzzzz.
 
dat zyzz potential

346kf9z.jpg



pas 18, met een paar kuurtjes god mode.
dem genetics, 1 meter 93


naam van deze brah?
 
Of gewoon niet vragen wat een fatburner nou eigenlijk doet? Onzinnig voor de een, vermaak voor de ander. Gelijk antwoord geven op zulke vragen met obvious antwoorden is zo saai, Lorenzzzz.

Als ik iets wil vragen doe ik dat. Als ik daar een duidelijk antwoord op krijg heeft dat meer toevoeging aan het forum dan sarcastische comments.

---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 19:46 ----------

naam van deze brah?

Wil ik ook wel weten.

Wel sad als hij daar al voor heeft gekuurd.
 
Alleen jij concludeerd meteen dat ie kuurt omdat anderen zich afvragen of ie kuurt?

Hoe komen er roddels :roflol:
Kom jij btw in zijn buurt? :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 20:13 ----------

Eerst 3 jaar trainen tot je natty max om dan te gaan kuren terwijl je die 3 jaar ook in 1 jaar had kunnen doen als je gelijk een spuit had gezet. :o
je weet toch zelf ook dat je off moet gaan een keer en je waarschijnlijk massa dan verliest dan eerst natty een basis te bouwen, lol @ 1 jaar on zijn mag die gelijk trt doen heel zn leven. Kan zn endo gelijk een bbc in zn duckface plaatsen
 
Inb4 'ik heb ook zyzz-potentie'
 
ik heb srs wel een beetje zyzzgenes heb ik het idee, alleen dan met een berg vet :roflol:. tis uiteindelijk ook gewoon een ecto met goede borstaanhechtingen (qua genen dan)
 
isthisreallife, zyzz had helemaal geen potentie, noemen jullie een ecto die ****ing veel heeft lopen kuren en vetverbranders heeft gebruikt ''potentie'' :roflol:
 
Back
Naar boven