Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (16 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

je weet toch zelf ook dat je off moet gaan een keer en je waarschijnlijk massa dan verliest dan eerst natty een basis te bouwen, lol @ 1 jaar on zijn mag die gelijk trt doen heel zn leven. Kan zn endo gelijk een bbc in zn duckface plaatsen

Dat is bullshit, de enige reden dat het voor beginners slecht is is omdat ze bijna altijd k*t trainen en slecht eten. Wanneer een beginner net zo hard traint en net zo goed eet als een gevorderde dan behoud hij net zoveel massa als de gevorderde.
 
Dat is bullshit, de enige reden dat het voor beginners slecht is is omdat ze bijna altijd k*t trainen en slecht eten. Wanneer een beginner net zo hard traint en net zo goed eet als een gevorderde dan behoud hij net zoveel massa als de gevorderde.

Wetenschappelijke bewijzen aub :)?
 
isthisreallife, zyzz had helemaal geen potentie, noemen jullie een ecto die ****ing veel heeft lopen kuren en vetverbranders heeft gebruikt ''potentie'' :roflol:
hij kon wel goed dansen
 
hij kon wel goed dansen

ik vond hem houterig..

---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 20:53 ----------

Dat is bullshit, de enige reden dat het voor beginners slecht is is omdat ze bijna altijd k*t trainen en slecht eten. Wanneer een beginner net zo hard traint en net zo goed eet als een gevorderde dan behoud hij net zoveel massa als de gevorderde.

ow, weer wat geleerd
 
Heb jij dan wel wetenschappelijke onderbouwing dat iemand die kuurt op 70 kilo vies hard terugvalt terwijl iemand van 90 kilo dat niet doet?

Ik zeg, test het even uit ;)
 
Zou ook gewoon declareren op school dan ;)

:roflol:

Nee maar ik zou mijn schoenen op eten als ik vies hard terug zou vallen.. Sterker nog theoretisch zou je als beginner meer moeten kunnen behouden dan een gevorderde omdat je een hoger natuurlijk test niveau hebt per kilo spiermassa.

Ga me er tegen die tijd wel in verdiepen.
 
Als ik iets wil vragen doe ik dat. Als ik daar een duidelijk antwoord op krijg heeft dat meer toevoeging aan het forum dan sarcastische comments.
Newsflash: dit is het internet. ''Als ik sarcastisch wil zijn doe ik dat''.
 
Lekker kinderachtig :D Zulke discussies met ons Lorenz lopen altijd maar op 1 ding uit: ik maak een comment op z'n vraag die zo licht-permeabel is als een diepzeewezen; Lorenz neemt het te serieus, wilt een snappy comment terug maken en het balletje blijft rollen.

Brotip: Stoppen met bullshit vragen en zelf ook niets te contribueren aan dit forum, hoef ik geen sarcassimusse posts te plaatsen en verlaagt bij mij meteen de kans op oogtumoren met een factor 20.
 
Laatst bewerkt:
Lekker kinderachtig :D

1soon.gif

3pg6cr.jpg
 
Dit topic gaat dus zo te zien niet meer over zyzz, word tijd om hem op slot te doen dus
 
Zyzz lives on!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven