AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

vond zn shape aan het eind indd ook niet zo bijzonder meer hij zei dat die aan het bulken was maar volgens mij begon al dat feesten hem eerder een beetje op te breken.

Dat deed ie al voordat ie begon met trainen zowat man :roflol:
 
Dat deed ie al voordat ie begon met trainen zowat man :roflol:

ja hij ging op het begin wel veel naar festivals etc maar aan het eind was die ook stripper en werd die gewoon gevraagd op feestjes op te treden zelfs in het buitenland das toch wel een heel verschil.
 
ja hij ging op het begin wel veel naar festivals etc maar aan het eind was die ook stripper en werd die gewoon gevraagd op feestjes op te treden zelfs in het buitenland das toch wel een heel verschil.

hij was allaang geen stripper meer. Hij ging om de 2-3 maanden naar festivals.
 
ja hij ging op het begin wel veel naar festivals etc maar aan het eind was die ook stripper en werd die gewoon gevraagd op feestjes op te treden zelfs in het buitenland das toch wel een heel verschil.

stripper was hij juist voordat hij bekend werd.
 
Waarom was mijn abbo hier opgezegd. Bij deze abbo
 
haha jullie hebben echt te veel research naar hem gedaan :p maar is goed ik geloof jullie wel vraag me dan toch wel beetje af wat hem echt de kop gekost heeft.

roids misbruik of drug misbruik?
 
had hij ook geen hartfalen?

Ik dacht zelf dat hij door de coke en sauna bewusteloos is geraakt en vervolgens uren lang is blijven liggen waardoor hij dood ging.

correct if wrong

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 14:53 ----------

En een serious case of ''thefags''.

Nu snap ik waarom je soms niet begrepen wordt:p

Bedoel je dat een overvloed aan gayheid mee heeft geholpen?
 
Met zo'n fysiek loop ik ook wel alleen rond in mn zwembroek haha
 
wat doet die superturk er lang over met dat filmpje of niet
 
Ik dacht zelf dat hij door de coke en sauna bewusteloos is geraakt en vervolgens uren lang is blijven liggen waardoor hij dood ging.

correct if wrong

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 14:53 ----------



Nu snap ik waarom je soms niet begrepen wordt:p

Bedoel je dat een overvloed aan gayheid mee heeft geholpen?

Hij kreeg hartstilstand door aangeboren hartaanwijking en inderdaad, omdat er niet direct gereageerd is is hij overleden.. Als de omstandigheden anders waren had hij het misschien overleefd.

Kijkend naar t effect wat roids op je hart kunnen hebben lijkt t me ook niet onwaarschijnlijk dat hij overleden is aan combinatie roids, hartkwaal en sauna
 
Hij kreeg hartstilstand door aangeboren hartaanwijking en inderdaad, omdat er niet direct gereageerd is is hij overleden.. Als de omstandigheden anders waren had hij het misschien overleefd.

Kijkend naar t effect wat roids op je hart kunnen hebben lijkt t me ook niet onwaarschijnlijk dat hij overleden is aan combinatie roids, hartkwaal en sauna

En drugs.

alle 4 een lekkere aanslag op je hart..
 
En drugs.

alle 4 een lekkere aanslag op je hart..

Drugs neem je toch niet als je sauna in gaat? :o

Denk dat drugs ook meer invloed op hersens hebben dan op je hart, maar goed.. Bevorderlijk zal t iig niet zijn geweest :p
 
Back
Naar boven