Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik had het gevoel dat hij in mijn ziel keek vlak voor die scene van zijn grafsteen
 
Ik had het gevoel dat hij in mijn ziel keek vlak voor die scene van zijn grafsteen

6fe.jpg
 
Die Babo doet wel erg gay @ 12:50 :roflol: Ik had eerlijk gezegd wel meer kwaliteit verwacht, zowel visueel als qua audio. Aantal van die beelden van die maten/familie waar ze over Zyzz praten, zijn gewoon met een telefoon opgenomen i.p.v. een goede camera, audio van sommige tracks is gewoon radio kwaliteit i.p.v. cd kwaliteit. Dacht dat ze het echt professioneel gingen aanpakken, dit lijkt gewoon een uurtje werk in Moviemaker. Ik bedoel, als je er zo lang de tijd er voor neemt, en echt een mooi eerbetoon wilt maken, dan pak je het toch niet zo slordig aan? Maar goed, wel interessant om nieuwe beelden te zien :)
 
redelijk matig.. (video en geluids kwaliteits wijs)

snap niet dat je daar zoveel tijd voor nodig hebt..zoals al door meer mensen gezegd is..
als dit het eerbetoon aan je broer moet voorstellen.. en je ragt het in 1 uur met windows movie maker in elkaar.. tja...beetje jammer
 
Lol wut 19min?



[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Kaart & slotje
 
Goede footage, technisch slechte vid.

Zeg niet dat ik het beter kan, maar als chestbrah matig is in filmen en editen kan hij toch wel iemand regelen die het goed in elkaar zet.
 
beetje triest die video.. Kan je idd op 1u met windows movie maker in elkaar flansen. Ik vind ook dat de magie rond zyzz een beetje weg is.. teveel uitgemolken gwn. Het was leuk tot het commercieel werd.
 
ti's leuk dat jullie chestbrah de schuld geven
maar die absthetic heeft deze video geëdit.
 
babo is ****in verwijfd =/
 
beetje triest die video.. Kan je idd op 1u met windows movie maker in elkaar flansen. Ik vind ook dat de magie rond zyzz een beetje weg is.. teveel uitgemolken gwn. Het was leuk tot het commercieel werd.

Is het dan ooit niet commericeel geweest?
Nadat Zyzz is gaan trainen en populair werd heeft hij daar zijn slaatje uit willen slaan, een ilusie willen creeeren van iets magisch wat iedereen kon nastreven, een lifestyle werd het genoemd.
Terwijl hij zijn succes (fysiek voorkomen) niet had bereikt zonder veelvuldig aas gebruik.

Kwam een supplementenlijn en zelfs een zyzz bijbel kwam ik tegen, allemaal zogenaamd voor de lifestyle.

Hebben het erg slim aangepakt, de marketing was gewoon briljant. :D
Want wie wil dat nou niet een overvloed aan chicks die zelfs hun borsten laten bekrassen met een handtekening?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
stay away from the Pop-Tarts
 
nu al bijna 50k views, in 10 uur tijd
 
fuaarrkkkkk unseen footage


jammer vd gay-stukjes

toch, mirin' hard
 
Back
Naar boven