Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

oke deze had ik nog nooit gezien!

2iqd0nr.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
mijn ava is iets anders maar zelfde moment idd


maar zoals hierboven die strandfoto en mijn ava daar is die gewoon teringbuff hoor.

zeker met 1.87m is dat echt geen 91kg dat is maar 4 boven lengte.

Vergeet ook niet dat filmpje waar die 50kg dumbbell shoulder presst
 
Mssn een idee om een topic te openen en kijken hoeveel leden hier Zyzz als ava hebben. Just wanne kknoww
 
Ik weet alles over aziz aangezien ik dagelijks met die mannen praat. Is paar maand terug bevestigd geweest door een screenshot geplaatst door een lid.. Ik weet hun kuurverleden etc, aziz heeft misschien al dicht bij de 100 geweest maar toen hij stierf woog hij rond de 91kg.. Meer heb ik hier niet meer over te zeggen,

:roflol::roflol:

Ja man ik ken ze ook persoonlijk
 
Toen stond ik nog droog.
 
Nu is t meer peanutcheese, wel peanutcheese speciaal
 
Ik weet alles over aziz aangezien ik dagelijks met die mannen praat. Is paar maand terug bevestigd geweest door een screenshot geplaatst door een lid.. Ik weet hun kuurverleden etc, aziz heeft misschien al dicht bij de 100 geweest maar toen hij stierf woog hij rond de 91kg.. Meer heb ik hier niet meer over te zeggen,

Geloof ik niks van, ik ben iets langer dan zyzz en ben 91 kg. Ik kom niet eens in de buurt van zijn massa en dan heeft hij nog een laag vp ook.
 
kan iemand me vertellen hoelang zyzz eigelijk was? in cm?
 
Geloof ik niks van, ik ben iets langer dan zyzz en ben 91 kg. Ik kom niet eens in de buurt van zijn massa en dan heeft hij nog een laag vp ook.

Dat lage vp en weinig vocht zorgt er dus juist voor dat ie 91 weegt...
 
Dat lage vp en weinig vocht zorgt er dus juist voor dat ie 91 weegt...

idd 90 kg lijkt mss niet zo veel maar op een laag vp heb je tog al wat massa hoor.
 
Geloof ik niks van, ik ben iets langer dan zyzz en ben 91 kg. Ik kom niet eens in de buurt van zijn massa en dan heeft hij nog een laag vp ook.

Volgens mij spreekt je beredenering zichzelf tegen :P
 
Geloof ik niks van, ik ben iets langer dan zyzz en ben 91 kg. Ik kom niet eens in de buurt van zijn massa en dan heeft hij nog een laag vp ook.

hij had dus meer vvm als jij hebt, vrij simpel :)
 
Back
Naar boven